Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Viitorul e-commerce-ului: tendinte de urmarit (infografic)

Pandemia provocata de noul coronavirus a accelerat dezvoltarea comertului online cu pana la 10 ani, in SUA, iar cresterea a fost pregnanta si la nivel global. Modul in care consumatorii cumpara si platesc s-a schimbat definitiv, la fel ca modul in care antreprenorii isi incep si isi conduc afacerile, citim pe grazitti.com.

Sursa amintita a strans principalele tendinte din noul peisaj e-commerce intr-un infografic interesant, care noteaza ca:

  • comertul pe dispozitive mobile (m-commerce) ofera o experienta omnichannel veritabila si are un potential de crestere exceptional; se estimeaza ca, in 2021, in jur de 73% dintre vanzarile e-commerce vor avea loc pe un dispozitiv mobil
  • comertul social (vanzarile facute via social media) este la putere, iar consumatorii tineri iau decizia de cumparare direct din feed – doar pe Instagram, 113 milioane de utilizatori apasa lunar pe postari shoppable, pentru a afla mai multe despre un produs
  • consumatorii sunt constienti de impactul achizitiilor lor asupra mediului, sustenabilitatea fiind o preocupare din ce in ce mai importanta; 73% dintre consumatorii globali si-ar schimba obiceiurile de shopping, pentru a-si reduce impactul asupra naturii, si oamenii sunt dispusi sa plateasca mai mult, pentru produse prietenoase cu mediul
  • voice shopping-ul are un impact semnificativ asupra cumparaturilor pe Internet, fiind o alternativa eficienta la text, contribuind la un chekout mai rapid si un timp mai mic petrecut in fata ecranului; consumatorii prefera shopping-ul smart, cu recomandari personalizate de la asistenti vocali (ca Alexa sau Siri)
  • apelul la AI (machine learning, chatboti), pentru a oferi o experienta personalizata clientilor, devine ceva obisnuit; 77% dintre clienti au ales, recomandat sau platit preuri mai mari brandurilor care le ofera o astfel de UX
  • comertul B2B se extinde, in 2021 urmand sa atinga valoarea de 1,1 trilioane $
  • consumatorii aleg din ce in ce mai des sa cumpere de la afaceri independente, pentru a sustine micii antreprenori, a cumpara ceva unic si a avea parte de relatii cu clientii de nota 10
  • calitatea platilor digitale e un factor-cheie pentru clientii si vanzatorii online

Leave a reply