Marea Britanie: magazinele de donatii vand online cu 151% mai mult
Magazinele de donatii din Marea Britanie apeleaza din ce in ce mai des la e-commerce, dupa ce pandemia COVID-19 le-a inchis locatiile fizice si le-a redus considerabil veniturile, noteaza retailgazette.co.uk. Astfel, in perioada februarie-iulie 2021, numarul de produse vandute pe Internet de aceste magazine a crescut cu 151%, conform datelor Shopiago (o platforma web-based, care ajuta organizatiile caritabile sa se apuce de e-commerce).
The British Red Cross, Sue Ryder, Barnardo’s si British Heart Foundation sunt cateva dintre magazinele de donatii care au postat pe Internet produsele primite de la britanici, site-ul ales de majoritatea dintre ele fiind eBay. Aici, organizatiile caritabile nu platesc, de obicei, taxe si pot ajunge la un public mai larg. Dintre produsele donate, scoase astfel la vanzare si achizitionate apoi pe Internet in primavara si vara acestui an, cel mai bine s-au vandut produsele pentru animale de companie, pentru copii si articolele sportive de colectie.
In medie, in perioada de lockdown impusa de autoritati, din cauza noului coronavirus (decembrie 2020 – aprilie 2021), magazinele de donatii din Marea Britanie au pierdut 33.000 £, conform datelor marcaCharity Retail Association, care reprezinta in jur de 400 de organizatii caritabil, care au mii de magazine.
Leave a reply