Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Vest-europenii ofera informatii personale, pentru oferte personalizate

82% dintre utilizatorii de Internet din Europa de Vest nu sunt deranjati de faptul ca primesc oferte personalizate, ghidate de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet, citim pe emarketer.com.

Asta a descoperit raportul „The European Connected Consumer: A Life Lived Online”, intocmit de catre Retail Week si firma de avocatura britanica Osborne Clarke. Studiul a fost facut public in noiembrie 2016 si a fost efectuat pe un esantion reprezentativ de 7.000 internauti de peste 18 ani, din 7 tari din vestul Europei (Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania si Marea Britanie), chestionati online, in perioada iunie – iulie 2016.

223426

Astfel, in studiul amintit, intrebati ce servicii se asteapta sa primeasca in schimbul datelor personale pe care le impartasesc online, vest-europenii din tarile amintite au spus urmatoarele:

  • 82% – se asteapta sa primeasca oferte personalizate, in functie de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet
  • 78% – se asteapta sa li se ofere preturi personalizate, in functie de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet
  • 54% – se asteapta ca angajatii sa le recomande produse in functie de istoricul online propriu
  • 36% – se asteapta sa primeasca e-mail-uri de marketing personalizate
  • 26% – se asteapta sa vada reclame personalizate cand fac cumparaturi online
  • 24% – se asteapta ca, la intrarea intr-un magazin fizic, angajatii sa ii abordeze spunandu-le pe nume

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply