Vest-europenii ofera informatii personale, pentru oferte personalizate
82% dintre utilizatorii de Internet din Europa de Vest nu sunt deranjati de faptul ca primesc oferte personalizate, ghidate de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet, citim pe emarketer.com.
Asta a descoperit raportul „The European Connected Consumer: A Life Lived Online”, intocmit de catre Retail Week si firma de avocatura britanica Osborne Clarke. Studiul a fost facut public in noiembrie 2016 si a fost efectuat pe un esantion reprezentativ de 7.000 internauti de peste 18 ani, din 7 tari din vestul Europei (Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania si Marea Britanie), chestionati online, in perioada iunie – iulie 2016.
Astfel, in studiul amintit, intrebati ce servicii se asteapta sa primeasca in schimbul datelor personale pe care le impartasesc online, vest-europenii din tarile amintite au spus urmatoarele:
- 82% – se asteapta sa primeasca oferte personalizate, in functie de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet
- 78% – se asteapta sa li se ofere preturi personalizate, in functie de informatiile legate de cautarile pe care le-au efectuat online si de istoria cumparaturilor facute deja pe Internet
- 54% – se asteapta ca angajatii sa le recomande produse in functie de istoricul online propriu
- 36% – se asteapta sa primeasca e-mail-uri de marketing personalizate
- 26% – se asteapta sa vada reclame personalizate cand fac cumparaturi online
- 24% – se asteapta ca, la intrarea intr-un magazin fizic, angajatii sa ii abordeze spunandu-le pe nume
Leave a reply