Veniturile Pfarma.ro au crescut cu 40% YoY, gratie strategiei de marketing Zitec
Veniturile site-ului Pfarma.ro, generate de campaniile de marketing digital gestionate de Zitec, au crescut cu 40% YoY, in perioada mai 2021 – mai 2022, anunta Zitec, intr-un comunicat de presa. Din mai 2021 incoace, echipa Zitec furnizeaza servicii de marketing online pentru brandul Professional Farmaline, dezvoltand conceptul si executia pentru toata comunicarea Pfarma.ro si a farmaciilor fizice Professional Farmaline.
Dupa un an de colaborare, traficul site-ului Pfarma.ro a crescut cu 48% fata de acelasi interval din anul precedent si a avut cu 57% mai multi utilizatori noi, iar pe canalele media gestionate de Zitec s-au inregistrat cu 53% mai multe vanzari YoY (generate de acesti noi utilizatori). Crearea si implementarea strategiei de marketing digital a inclus servicii media precum: campanii Google Ads, Facebook si Instagram Ads, Bing Ads, YouTube Ads, Programmatic & Direct Buying pe site-uri locale, outdoor sau radio. In plus, Zitec a livrat si serviciile de creatie – design grafic pentru materialele online si offline, productie video, e-mail marketing, social media management, strategia media si studii de piata, care au stat la baza dezvoltarii campaniilor de relatii publice.
„Experienta acumulata la nivel de echipa, dar si specializarile si calificarile membrilor acesteia, ne-au ajutat sa identificam nevoile partenerului nostru Professional Farmaline si sa oferim solutiile inovative si de impact de care avea nevoie, astfel incat sa ne atingem obiectivele propuse. Cresterile inregistrate in ceea ce priveste traficul si vanzarile online pe toata perioada colaborarii, precum si desemnarea Pfarma.ro drept cel mai bun site din categoria Farmacie in cadrul GPeC – Gala Premiilor eCommerce 2021, demonstreaza inca o data maturitatea serviciilor livrate de echipa Zitec”, transmite Dan Toma (foto, Digital Marketing Director, Zitec).
„Echipa de digital marketing Zitec ne-a oferit exact mixul de solutii digitale de care aveam nevoie, (ca) sa crestem performanta campaniilor si notorietatea brandului. Ne place faptul ca solutiile sunt intotdeauna adaptate profilului si obiectivelor companiei noastre. Colaborarea este una foarte buna, echipa ne surprinde de fiecare data placut, atat prin creativitate, cat si prin eficienta”, completeaza Razvan Munteanu (Director General, Professional Farmaline).
Pentru anul 2022, Zitec si Professional Farmaline isi propun sa continue dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului in mediul online si intrarea pe noi canale de promovare (cu scopul de a face cunoscut brandul si altor categorii de public).
Leave a reply