Vanzarile online Ikea au crescut cu 45% YoY, pe fondul pandemiei
Desi in SUA, Ikea nu a facut fata comenzilor online crescute din timpul pandemiei COVID-19, la nivelul intregii companii, criza in care ne aflam a determinat o crestere de 45% a comenzilor pe Internet, in perioada august 2019 – august 2020, informeaza edition.cnn.com. Per total, vanzarile Ikea au scazut doar cu 4%, pana la 39,6 miliarde € (echivalentul a 46,7 miliarde $), iar compania a inceput sa vanda online in 3 piete noi (printre care si China).
Cel mai mare producator de mobilier din lume a transmis presei ca a avut 4 miliarde de vizite pe site si ca mobilierul de gradina a fost categoria cu cea mai mare dezvoltare in aceasta perioada. Foarte bine s-a vandut si mobilierul de birou. Online-ul ramane pe pozitii, chiar si dupa redeschiderea magazinelor fizice (in total, Ikea detine 374 in intreaga lume), dar asta nu inseamna ca retailerul de mobilier se va axa doar pe vanzarile virtuale. Clientii vor in continuare sa vada si sa incerce produsele companiei, care a adaugat 6.000 de angajati la cei 211.000 in aceasta perioada, in care peste 825 de milioane de persoane au venit in locatiile fizice.
Leave a reply