Instagram adauga noi caracteristici apropo de shopping
Instagram a anuntat ca, spre finalul acestui an, va incepe testarea unei caracteristici de shopping prin intermediul Reels (formatul propriu de clipuri video scurte, lansat la scara larga in august, care este competitorul direct al popularului app TikTok), anunta cnbc.com. Aplicatia detinuta de Facebook a adaugat, in plus, din 5 octombrie, o caracteristica de shopping in IGTV, unde utilizatorii pot urmari clipuri video mai lungi.
Miscarea este clar motivata de monetizarea constanta a aplicatiei, prin apelul la ideile creatorilor si bugetele de marketing ale brand-urilor. Acestia vor putea adauga tag-uri de shopping la postarile proprii, pe care utilizatorii vor putea apoi apasa si cumpara respectivul produs direct pe Instagram sau din magazinul online al retailer-ului. Facebook a tot introdus caracteristici noi pe Instagram in ultimii ani, care i-au augmentat componenta de comert social: in vara a testat un tab de „Shop” pe ecranul principal, utilizatorii pot deja cumpara produse apasand pe postarile obinuite, dar si din sectiunile Live, Stories si Explore (care include mai nou si ad-uri).
Comentariu ( 1 )
[…] (care reprezinta din ce in ce mai mult din vanzarile globale din retail, vezi foto jos): prima adauga constant noi caracteristici dedicate shopping-ului, iar cea de-a doua aplicatie testeaza un buton de „Cumpara acum” pentru […]