Urmarirea conversilor

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Exista vreo modalitate prin care poti sa urmaresti detaliat pasi unei conversi?

Ma gandesc daca exista posibilitatea sa stiu urmatoarele aspecte
– canalul sursa de unde a venit conversia
– datele de contact a celui care aplica ( conversie=date de contact)
– contactare
– finalizare

Ma intereseaza sa stiu cel care vine din Adwords se numeste Catalin si are numarul de telefon 0723xxxxxx.Am intereseaza sa stiu cel care vine din Facebook se numeste Cristina si are numarul de telefon 0755xxxxxx.

Credeti ca se poate urmari o conversie la acest nivel?
Cum sa procedez?

Multumesc

Deschis 0
Customer Service & Sales Key Performance Indicators Web analytics advanced Gabriel2016 8 ani 3 raspuns 1299 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

    0
    2016-08-11T11:17:35+03:00

    Ai incercat vreodata KISSMETRICS?
    Nu e singurul care face asa ceva, sunt platforma apropiate de CRM mai mult, eu folosesc una se numeste Active Campaign, insa o dezvolt eu cum stiu eu, pe baza unui api, se poate lua de la ei si partea de CRM daca ai nevoie de ea, nu doar partea de email marketing.
    Sa spui daca mai ai nevoie si de alte directii de cercetare, mai sunt si altele.. si sunt si softuri romanesti care te-ar putea ajuta, caute-le pe acelea care iti dau un „colector de email”. De acolo ar trebui sa incepi cautarile. Succes!

    0
    2016-08-11T11:18:41+03:00

    Despre urmărirea conversiilor, încearcă asta http://lmgtfy.com/?q=how+to+track+conversions+in+google+analytics

    0
    2016-08-12T18:14:45+03:00

    cum zice si Liviu cred ca din afara kissmetrics/customer.io sunt niste tooluri care daca le implementezi corect iti fac exact ce cauti.

    Noi la InboxTarget.ro avem functii asemanatoare, urmarim exact ce zici tu acolo, dar nu le afisam foarte frumos.

    Exista profil pe fiecare user, cu istoric, atribute, produse din cos s.a.m.d. Daca vrei sa vezi un demo da un mail la salut@inboxtarget.ro

Lasă un răspuns

Browse