Redenumire dinamica a campaniilor in raporte Google Analytics
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Buna. Am o intrebare care ma chinuie de ceva vreme legat de raportarea traficului din campanii in Google Analytics. Sper ca ma puteti ajuta cu un sfat. Am un produs pe care il vad pe un site international. Pana acum ceva vreme, vedeam ca situl „exemple.com” a trimis trafic refferal, iar linkul era cu ‘/ref=’ (https://piata.com/produsulmeu?ref=marian)
Piata pe care activez a creat un sistem de affiliere pentru site-urile care trimit trafic acolo. Acum, datele vin automat intr-un link de forma https://piata.com/produsulmeu?irgwc=1&clickid=3Ek1xvy8AxyJUdYwUx0Mo3EzUknxXfzY10WMzA0&iradid=275988&irpid=102006&iradtype=ONLINE_TRACKING_LINK&irmptype=mediapartner&mp_value1=&utm_campaign=af_impact_radius_1531&utm_medium=affiliate&utm_source=impact_radius , in care fiecare site care trimite trafic primeste un identificator „af_impact_radius_xxxxxx” si le vad mascate in Aquisition > Campaigns, doar ca „af_impact_radius_xxxxxx” cu sursa Affiliate.
Este vreo cale in care sa pot sa modific dinamic in Analytics modul in care imi arata traficul acesta si sa imi inlocuiasca automat „af_impact_radius_1531” macar cu domeniul „marian.com” daca nu cu pagina? Can you point me in the right direction, please?
Am identificat din ele pentru unele site-uri au colaborari cu noi sau le-am gasit in search (le-am adunat intr-un excel), dar avem deja mii de coduri „mascate” si devine imposibil de citit si optimizat.
Sper ca ma puteti ajuta cu un sfat!
Multumesc mult!
raspuns ( 1 )
Incearca in Analytics -> Admin -> Channel Settings -> Channel grouping -> New channel grouping.
De obicei este folosit pt regrupare de surse/canale dar cred ca e util si pt ce ai tu nevoie.
Daca ai nevoie de ajutor, scrie-mi.