Putin ajutor Google Analitics – cuvinte cheie organice

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salutare,

Daca ma poate ajuta cineva cu cateva hint-uri in ceea ce priveste GA:

Ca si incepator “imi prind urechile” in GA, ce as avea nevoie ar fi crearea unui raport sau ceva de genul in care sa vad cuvintele cheie in urma carora au ajuns pe magazinul meu vizitatori organici din Google.

Daca nu se poate un raspuns “pas-cu-pas” si link-urile catre tutoriale/articole sunt bine-venite 🙂

Rezolvat 0
Key Performance Indicators SEO Web analytics basics Razvan T 3 luni 9 raspuns 440 vizualizari 0

Răspunsuri ( 9 )

  1. Salut Razvan. Ai implementat Search Console?

    Raportul il poti vedea in Aquisition – Search Console – Queries

    • Salut Alex,

      “Cred” ca am implementat Search Console… pot vedea undeva chestia asta?

      In rapotul indicat de tine imi apare totul pe 0 … posibil din cauza ca nu sunt inca suficiente rezultate/statistici de afisat?

  2. Uita-te pe un interval mai lung, cateva zile, nu doar pe o zi

  3. Aici gasesti raportul de care vorbeste Alex
    Acquisition > Search Console > Queries

    Vezi imaginea pe linkul de mai jos.


    Ataşament
    Cel mai bun răspuns
  4. Si pentru asta trebuie sa legi intre ele conturile, contul de GA si contul de Search Console
    Asta o faci din GA admin, pe coloana din mijloc, unde scrie Product Linking > All Products, si acolo selectezi ce alt produs G vrei sa legi de GA, adwords este si el un must. Ar trebui sa ai acelasi cont de email cu drepturi administrative pe ambele produse, GA si GSC – google search console. Spor!


    Ataşament
  5. Multumesc pentru raspunsuri, din ce vad conturile sunt legate intre ele dar cel mai probabil nu imi apar rezultate din cauza de lipsa de rezultate de afisat…

    In raportul mentionat imi apare cate un click ici si colo dar la “Search Query nimic”… cred ca ar trebui sa mai lucrez la optimizarea SEO 🙂

  6. De cativa ani se spune ca google NU afiseaza 90% din cautari. Asta e nu prea ai ce sa faci.
    Totusi mai ai cateva zone: bing webmaster tools = afiseaza si el rezultate, uneori destul de apropiate de google alaturi de statisticile on server (daca le ai activate).

  7. Cel mai simplu sa nu te chinui cu Google Analytics, mergi in Google Search Console ( fost Google Webmaster Tool ) si selectezi site-ul tau si la Performance gasesti tot ce ai nevoie: http://prntscr.com/mrufzp ( poti filtra pe anumite cuvinte cheie, pe anumite pagini, pe anumite perioade, etc ). Mai jos poti exporta informatiile ca sa le poti aranja tu in raportul tau: http://prntscr.com/mrugkz

  8. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, s-a mai aprins putin lumina pe strada mea 🙂

Lasă un răspuns