Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

TikTok investeste in comertul social si bate palma cu Shopify

TikTok a semnat un parteneriat cu platforma e-commerce Shopify, din dorinta de a investi si mai mult in comertul social, informeaza techcrunch.com. Acordul va permite celor peste 1 milion de comercianti Shopify sa ajunga la publicul tanar de pe TikTok (si sa-si creasca vanzarile), sa-si creeze si sa-si optimizeze campaniile de marketing direct din dashboard-ul Shopify (instaland noua aplicatie TikTok, din Shopify App Store), sa aiba acces la TikTok For Business Ads Manager si la TikTok Pixel (care ii ajuta sa contorizeze usor conversiile din campaniile TikTok). Momentan, aceste instrumente sunt disponibile tuturor comerciantilor din SUA.

Comerciantii online vor putea astfel sa targeteze comunitatea TikTok prin reclame video, in functie de gen, varsta, comportament de utilizare, urmaring performanta campaniilor in timp. Costul acestora va varia in functie de obiectivele de afaceri si de bugetul fiecarui vanzator Shopify. Pentru a da start parteneriatului, comerciantii vor primi cadou un credit de 300 $ pentru o prima campanie TikTok.

„TikTok este una dintre platformele de entertainment cu cea mai rapida dezvoltare din lume, cu peste 100 de milioane de utilizatori extrem de implicati, doar in Statele Unite”, a transmis Satish Kanwar (Vice-presedinte Products, la Shopify). „Suntem incantati de parteneriatul cu Shopify si de a putea oferi un canal prin care comerciantii sa poata ajunge la public nou si sa creasca vanzarile pe TikTok. Pe masura ce comertul social se dezvolta, retailerii isi dau seama ca extrem de creativa si implicate comunitate TikTok face ca aceasta platforma sa fie diferita de altele”, a completat said Blake Chandlee (Vice-presedinte Global Business Solutions, la TikTok).

Comentarii ( 2 )

  1. […] ce, in luna octombrie a anului trecut, anunta ca investeste in comertul social si ca a batut palma cu Shopify, acum TikTok isi continua avansul in zona e-commerce. Compania asiatica a anuntat ca si-a extins […]

  2. […] si devine, astfel, cea mai recenta retea de socializare care adopta comertul social, dupa Facebook, TikTok si Pinterest. Twitter testeaza un program-pilot de tip e-commerce („Shopping Module”), prin […]

Leave a reply