Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Toys R Us se reinventeaza online (si offline)

Dupa ce compania americana Toys R Us a declarant falimentul (in septembire 2017), inchizandu-si toate magazinele fizice (800 la numar), in iunie 2018, acum planuieste relansarea online, citim pe cnbc.com. Intr-un partneriat cu Target, Toys R Us a relansat ToysRUs.com, care ii va redirectiona pe vizitatori pe Target.com, pentru a cumpara jucariile dorite. Cele doua companii nu au dezvaluit ce procent din pret va primi fiecare.

Richard Barry (CEO TRU Kids) a explicat ca au discutat cu mai multe companii pe tema asta si au ales Target datorita ofertei variate de jucarii si faptului ca sunt pasionati de aceasta nisa: inainte de acest anunt, Target si-a extins 500 de magazine cu 23.200 m2 dedicati jucatiilor si a anuntat ca a batut palma cu Disney, pentru a deschide mini-magazine cu produsele acestora din urma in locatiile lor. Noul ToysRUs.com va contine clipuri video, clasamente cu jucarii si review-uri, fiind orientat spre continut.

In paralel cu mutarea de pe piata virtuala, compania-mama a Toys R Us (TRU Kids) va reincepe sa redeschida magazine offline in SUA, sperand sa aiba succes inainte de Sarbatorile de iarna pe ambele fronturi. Locatiile fizice vor fi deschise in parteneriat cu retailerul de software b8ta: in prima faza, doar doua (in Houston si New Jersey), apoi alte 10, in 2020.

Leave a reply