Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Top 10 statistici despre Instagram, pentru 2020 (infografic)

Vrei sa iti promovezi mai mult afacerea online pe Instagram in 2020? Atunci ar fi util sa descoperi urmatoarele 10 cifre interesante si utile (puse cap la cap, intr-un infografic, de blog.hootsuite.com) despre platforma social media care a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori activi lunar, unde companiile pot utiliza Stories, postari shoppable si influenceri pentru a se face auzite si a creste conversiile.

  1. 1 miliard de persoane folosesc lunar Instagram-ul, a doua cea mai populara retea sociala traditionala (in termini de utilizatori activi), dupa Facebook. Intr-un clasament al tuturor platformelor sociale, Instagram se plaseaza pe locul 5, dupa Facebook, YouTube, Whatsapp, FB Messenger si WeChat. In plus, in 2018, Instagram a fost a doua cea mai descarcata aplicatie gratuita din Apple store, dupa YouTube.
  2. 500 de milioane de oameni folosesc zilnic Instagram Stories, sectiune care a fost lansata acum 3 ani. 62% dintre oameni spun ca au devenit mai interesati de un brand/produs dupa ce l-au vazut in Stories. Specialistii americani in marketing cheltuie 31% din bugetul de reclame pe Instagram pentru Stories si restul de 69% pe newsfeed. Stickerele cresc performanta clipurilor video in 83% dintre cazuri, dar 2 stickere puse pe poza, in Stories, scad performanta.
  3. In general, 52% dintre utilizatorii Instagram sunt femei si 48% sunt barbati. 89% dintre utilizatori locuiesc in afara Statelor Unite si doar 110 milioane in SUA, topul 5 incluzand Brazilia (70 de milioane), India (69 de milioane), Indonezia (59 de milioane) si Rusia (40 de milioane).
  4. 63% dintre utilizatori intra pe Instagram cel putin 1 data/zi, 42% fac asta de mai multe ori/zi si doar 16% se logheaza mai putin de 1 data/saptamana.
  5. Utilizatorii Instagram vor petrece, in medie, 28 de minute/zi pe platforma, in 2020 (fata de 27 de minute, in 2019).
  6. 200 de milioane de utilizatori Instagram intra zilnic pe cel putin un profil de companie, 11% dintre utilizatorii americani de social media cumpara de pe Instagram, iar 81% dintre oameni folosesc platforma pentru a se documenta despre produse si servicii. 130 de milioane de utilizatori apasa pe postari shoppable lunar.
  7. Potentialul reach de advertising al Instagram este de 849,3 milioane de utilizatori, adica 14% dintre persoanele de peste 13 ani. Advertiserii pot ajunge, pe Instagram, la 52,9 milioane de adolescenti (13-17 ani), platforma fiind a treia in top, dupa Facebook (113,3 milioane) si Snapchat (66,9 milioane). Instagram va castiga 12,32 miliarde $ din publicitate in 2020 (fata de 9,08 miliarde $, in 2019).
  8. O treime dintre cele mai urmarite Story-uri sunt create de companii.
  9. 75,3% dintre afacerile americane vor folosi Instagram-ul in 2020. Comparativ, Facebook-ul va fi utilizat de 87,1% dintre specialistii americani de marketing. Instagram reprezinta 10,7% din share-ul de social referral catre site-uri e-commerce, cifra mica fata de Facebook (80,4%), dar mult mai mare fata de oricare alta retea sociala. Marketerii americani cheltuie 69% din bugetele de influencing pe Instagram (pe locul 2 plasandu-se YouTube, cu doar 11%). Brand-urile platesc influencerii cu sume cuprinse, in medie, intre 100 si 2.085 $/postare.
  10. Brand-urile posteaza, in medie, 2,5 Story-uri/saptamana.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply