Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Tmall schimba felul in care chinezii cumpara online produse de lux, via metavers

China s-a aflat in intotdeauna in prima linie a inovatiilor din domeniul shopping-ului pe Internet, de la live-streaming, la comertul social. Consumatorii de aici sunt nativi digitali, care adopta noile tehnologii si noile experiente de shopping mai rapid decat consumatorii din Vest. De aceea, platforma Tmall Luxury Pavilion (detinuta de Alibaba) a lansat o serie de initiative in metavers, pentru a atrage consumatorii chinezi pasionati de produse de lux, anunta retailbrew.com.

Printre acestea inovatii se numara un fashion show de realitate augmentata/AR, la care au participat peste 100.000 de consumatori, organizat cu ocazia aniversarii de 5 ani de la lansarea luxury.world.tmall.com. La defilarea de pe podiumul virtual nu au participat supermodele, ci „super mascote”, care au purtat imbracaminte din colectie si alaturi de care privitorii si-au putut face selfie-uri. O alta initiativa marca Luxury.world.tmall.com vizeaza produse digitale colectionabile („mandate digitale/Meta Pass-uri”), care ofera clentilor acces special la anumite colectii si care pot fi schimbate pentru produse in editie limitata. In plus, platforma lucreaza la sisteme de proba virtual reality/VR si expozitii de arta digitale.

Luxury.world.tmall.com a fost lansata in 2017, cu scopul de a face legatura dintre consumatorii chinezi cu brandurile de lux din intreaga lume. Intre 2019 si 2021, platforma si-a crescut baza clientelara cu 150%, iar vanzarile au fost mai mari cu 300%, conform companiei. Aceste initiative se integreaza intr-o tendinta globala de orientare spre produsele de lux: brandurile care vand produse de lux au imbratisat cu succes marketplace-urile online si experimenteaza cu metaversul. Toate aceste inovatii au aparut la fix, in contextul in care consuamtorii chinezi se confrunta de ceva timp cu lockdown-uri aproape constante si au avut un acces limitat la cumparaturile in magazinele fizice.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply