Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marketplace-urile cu produse de lux se dezvolta in continuare, si in 2021

 

Marketpkace-urile online sunt la mare cautare de la inceputul pandemiei si pana in prezent, iar datele arata ca volumul de marfa brut de pe acestea a crescut cu 81% YoY pana acum, in 2021. In acest context, brandurile care vand produse de lux au imbratisat cu succes acest canal de vanzare digital, noteaza forbes.com. Drept dovada, Bain & Company estimeaza ca pana la o treime dintre toate achizitile personale de lux vor avea loc pe Internet, pana in 2025, aceste venituri urmand sa atinga suma de 136 miliarde $.

Un exemplu de astfel de marketplace este Italist.com, care aduna laolalta peste 250 de buticuri independente si ofera clientilor produse de lux vandute la Milano, Florenta si Roma, la preturile locale, care pot fi cu pana la 40% mai mici decat media globala. „COVID-19 a afectat sectorul produselor de lux, mai ales shopping-ul in persoana si calatoriile in locuri ca Italia – destinatie cunoscuta pentru shopping-ul de lux. Noi mutasem deja aceasta experienta intr-un spatiu virtual, deci pandemia doar ne-a sprijinit misiunea”, spune Diego Abba (CEO italist.com).

Unt alt exemplu este Farfetch.com, care opereaza in peste 190 de tari si teritorii: in primul trimestru din 2021, marketplace-ul de lux a avut comenzi medii in valoare de 618 $, o valoare bruta a marfii mai mare cu 50% YoY (916 milioane $) si venituri mai mari cu 46% YoY (485 milioane $). Net-A-Porter.com si MatchesFashion.com sunt alte doua marketplace-uri din aceasta nisa care ofera brandurilor de lux posibilitatea de a face retail omnichannel.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply