TikTok vrea sa castige 20 de miliarde $ din e-commerce, anul acesta
Aplicatia TikTok si-a propus sa castige 20 de miliarde $ din vanzarile e-commerce globale, in 2023, in urma dezvoltarii puternice din Asia de SE, anunta bloomberg.com, citand surse interne din companie. Asta inseamna o crestere YoY de peste 4 ori a afacerilor online are app-ului detinut de ByteDance Ltd.!
TikTok pariaza pe piete ca Indonezia, unde influencerii vand cu succes produse de infrumusetare sau de imbracaminte, via clipuri video live-stream. Pietele americana si europeana constituie o felie mica din portia de 20 de miliarde $, in contextul in care aplicatiei i s-a pus gand rau in SUA. Politicienii americani ameninta ca o vor interzice din motive de securitate nationala, de aceea TikTok cauta aliati in randul brandurilor locale. Momentan, doar statul Montana a impus interzicerea descarcarilor app-ului chinez din 2024 incolo.
TikTok Shop genereaza o felie foarte mica din veniturile de 80 de miliarde $ ale companiei-mama, ByteDance. Daca aplicatia video isi va indeplini planurile, ar putea demonstra ca ideea de comert via live-stream nu e una de nisa si ar putea transforma comertul online la nivel mondial, nu doar in Asia.
Comentarii ( 4 )
[…] social media asiatica TikTok si-a propus sa castige 20 de miliarde $ din vanzarile e-commerce globale, in 2023, in urma dezvoltarii puternice din Asia de SE. Si are de […]
[…] social media asiatica TikTok si-a propus sa castige 20 de miliarde $ din vanzarile e-commerce globale, in 2023, in urma dezvoltarii puternice din Asia de SE. Si are de […]
[…] sociala chineza vrea sa castige 20 de miliarde $, din e-commerce (in 2023) si a lansat TikTok Shop in anumite zone din Asia la inceputul lui 2022, extinzandu-l apoi in Marea […]
[…] CEO-ul a spus deja ca va investi miliarde de dolari in zona, in urmatorii ani. Si si-a propus sa castige 20 de miliarde $ din e-commerce, anul acesta, cu ajutorul clientilor din Asia de […]