Home Depot a lansat un instrument digital dedicat comertului B2B

Compania americana The Home Depot a lansat o platforma digitala care ajuta profesionistii in constructii si expertii in renovari sa administreze si sa execute proiecte complexe, anunta pymnts.com. Acest instrument online se numeste Project Planning si permite acestor clienti B2B ai companiei sa colaboreze in timp real cu angajatii Home Depot, pentru a-si cumpara toate materialele necesare unui proiect de la acest retailer.
Platforma digitala ii ajuta pe profesionisti sa creeze liste cu materiale, sa tina evidenta tuturor comenzilor date si a livrarilor pe care urmeaza sa le primeasca, sa isi stabileasca preferintele apropo de livrare si poate fi folosita de mai multi utilizatori din aceeasi echipa. In plus, clientii B2B au acces la inventarul existent si la estimari de pret care ii ajuta sa le ofere clientilor lor costuri corecte.
Project Planning poate fi accesat de catre clientii Home Depot Pro, prin intermediul platformei Pro Online Experience. „Instrumentul Project Planning usureaza mai mult ca niciodata planificarea, achizitionarea si monitorizarea starii proiectelor complexe pentru clientii nostri Pro – toate sustinute de puterea sortimentului de produse si de expertiza The Home Depot”, a transmis Mike Rowe (Executive Vice President of Pro, The Home Depot), intr-un comunicat de presa.
Home Depot a transmis recent ca profesionistii in constructii si expertii in renovari constituie o baza-cheie de clienti, care va modela pozitionarea companiei in urmatorii 10 ani. Clientii pro cheltuie sume mai mari/proiect, au nevoie de stocuri stabile si nu sunt la fel de vulnerabili la instabilitatea economica ca cei B2C.
Leave a reply