TikTok Storefront se inchide si lasa loc pentru TikTok Shop
In urmatoarele doua saptamani, TikTok Storefront si integrarile acestuia cu Shopify, BigCommerce, Ecwid sau Square vor disparea complet, in intreaga lume, informeaza ecommercenews.eu. Modificarea este motivata de dorinta de atragere a vanzatorilor online (si a clientilor acestora) pe TikTok Shop.
Prin intermediul TikTok Storefront, platforma asiatica permitea comerciantilor sa isi prezinte produsele pe TikTok si sa directioneze consumatorii interesati catre website-urile lor e-commerce, unde avea apoi loc achizitia. De pe 12 septembrie incolo, produsele nu vor mai fi afisate pe profilul de TikTok al sellerilor si nu vor mai putea fi integrate in clipuri video scurte, livestream-uri si reclame, deoarece platforma chineza vrea sa incurajeze tranzitia cat mai rapida spre TikTok Shop. Asta presupune ca achizitiile sa se faca direct pe TikTok (nu in magazinele online externe, ale sellerilor), via clipurilor video shoppable, sesiunilor de live shopping si tab-urilor de produs de pe paginile de profil.
Aplicatia sociala chineza vrea sa castige 20 de miliarde $, din e-commerce (in 2023) si a lansat TikTok Shop in anumite zone din Asia la inceputul lui 2022, extinzandu-l apoi in Marea Britanie si SUA.
Comentariu ( 1 )
[…] activi) in septembrie 2023, dupa un test inceput in noiembrie anul trecut si dupa ce a inchis TikTok Storefront, in intreaga […]