SUA: vanzarile online ale Walmart sunt – in sfarsit – aproape profitabile
Retailerul american Walmart este cunoscut pentru preturile mici si magazinele fizice mari, dar divizia e-commerce a companiei este intr-o dezvoltare constanta, anunta retailbrew.com: in Q2 2024, Walmart a inregistrat cu 22% mai multe vanzari digitale YoY, in Statele Unite.
Comparativ, Amazon (care, ce-i drept, are mult mai multi clienti) a avut doar cu 5% mai multe vanzari e-commerce in aceeasi perioada. Walmart a transmis ca motivul acestei cresteri de doua cifre il constituie livrarea si ridicarea comenzilor online direct din magazinele fizice.
In iunie, John David Rainey (CFO Walmart) transmitea investitorilor ca ramura e-commerce a devenit unul dintre principlele motoare de crestere ale companiei si ca este aproape profitabila. Conform datelor eMarketer, vanzarile digitale ale Walmart pe teritoriul american au crescut de peste 5 ori din 2017 si pana in 2023 – adica de la 13,8 miliarde $, la 73 miliarde $.
Comenzile e-commerce ale Walmart au castigat avant in timpul pandemiei COVID-19 (in Q1 2021, retailerul a avut cu 74% mai multe comenzi e-commerce) si de atunci compania a procedat (pe modelul Amazon) de dezvoltarea generata de membrii programului de abonament propriu Walmart +. In cel mai recent trimestru, abonamentele la acest serviciu au crescut cu doua cifre.
Leave a reply