SUA: retailerii ofera clientilor reduceri, ca sa-si ridice singuri comenzile online
Retailerii online americani incearca sa ii convinga pe clientii lor sa isi ridice singuri comenzile facute pe Internet din magazinele fizice sau din parcarea acestora, noteaza pymnts.com. Astfel, comerciantii reduc costurile de curierat (in contextul preturilor record la combustibil) si creeaza noi obiceiuri in randul consumatorilor, care sunt loializati.
In schimbul deplasarii la magazin, unii retaileri ofera clientilor online reduceri sub forma de vouchere. Retailerul de imbracaminte PacSun.com mizeaza pe 10% reducere din pretul oricarui produs, farmacia RiteAid.com reduce comenzile de 40 $ cu 10 $, iar Domino’s Pizza ofera fiecarui client 3 $ (sub forma de bacsis, in locul celui dat curierului, de obicei). Chiar si Walmart ofera clientilor cate 10 $ reducere la primele 3 comenzi, pentru a testa serviciul propriu de pickup sau livrare a produselor, direct de la cele 4.700 de supercentre americane de fulfillment.
Aceasta tendinta este o continuare si o maturare a unui trend aparut in timpul pandemiei COVID-19. Conform „Global Digital Shopping Playbook 2022” (studiu efectuat de PYMNTS si Cybersource, pe 13.000 de consumaori si 3.100 de afaceri din 6 tari), in SUA, cresterea numarului de comenzi digitale ridicate de cumparatori din parcari sau din magazine este extrem de vizibila, americanii fiind de 4 ori mai dispusi sa aleaga aceste optiuni de livrare decat alti consumatori din restul lumii. 11% dintre americani isi ridica singuri coletele dintr-o anumita locatie, iar 47% dintre acestia fac si cumparaturi suplimentare in respectivul magazin offline, de fiecare data cand ridica ceva. Nu e de mirare ca 65% dintre comerciantii din SUA ofera aceasta optiune.
Leave a reply