Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: retailerii au vanzari record in pandemie, dar analistii cred ca nu va dura

Ce efect a avut pandemia COVID-19 asupra vanzarilor online? Retailerii americani au tras linie si au adunat, iar cresterile sunt unele dintre cele mai mari din istorie (noteaza cnbc.com): in al doilea trimestru al acestui an fiscal, Best Buy a vandut online cu 242% mai mult YoY, cresterile fiind tot de trei cifre procentuale si pentru brand-uri ca Target, Dick’s Sporting Goods, Lowe’s, Tiffany si Home Depot. Si companiile care nu au facut publice cifre exacte spun ca vanzarile digitale le-au crescut in aceasta perioada: Ulta vorbeste de +200%, Urban Outfitters – de o crestere puternica, de doua cifre, iar Tapestry – de una de trei cifre.

Inchiderea temporara a magazinelor fizice, mmunca de acasa si orientarea populatiei spre a comanda online alimente, imbracaminte destinata sportului si accesorii pentru birou au determinat aceasta dezvoltare brusca. Dar unii experti nu cred ca tendinta se va mentine: „Aceasta dezvoltare va scadea clar anul viitor. Oricine avea inclinatia de a cumpara online a facut-o. Au cumparat tot ce le-a trebuit. Acum inca operam intr-un mediu unde exista distantare sociala. Odata ce lucrurile vor reveni la normal, ne vom intoarce in magazine”, spune Sucharita Kodali (Analist Forrester).

Taind din costurile fixe cu personalul, inchizand magazinele neprofitabile, avand mai putine reduceri si facand mai putina reclama, retailerii au reusit sa se axeze profitabil pe digital: in ultimul trimestru (terminat la 1 august), Abercrombie isi redusese cu aproape 18% costurile legate de magazine si distributie, si cu 16% costurile legate de marketing; iar Coach (care apartine celor de la Tapestry) are de gand sa-si scada inventarul, oferind clientilor cu 50% mai putine posete, de Sarbatori.

Retaileri ca Nordstrom si Target au subliniat cat de mult le-au crescut vanzarile digiale, comparativ cu anul trecut, iar analistii se asteapta ca aceasta tendinta de crestere sa se mentina mai mult in cazul unora dintre ei – brand-urile care au investit in online, inainte de pandemie. „Retailerii care s-au adaptat rapid si au investit in e-commerce profita acum. Ridicarea comenzilor din parcarea magazinelor, livrarea in aceeasi zi si tranzactiile contactless fac legea in acest domeniu”, crede Ken Perkins (Fondator Retail Metric).

Comentariu ( 1 )

  1. […] cum scriam recent, in al doilea trimestru al acestui an fiscal, Best Buy a vandut online cu 242% mai mult YoY (gratie pandemiei provocate de noul coronavirus), iar […]