Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Microsoft si Walmart ar putea transforma TikTok intr-o platforma e-commerce

Monetizarea bazei de utilizatori ai TikTok ar putea ajuta Walmart ca concureze mai bine cu Amazon, iar aplicatia ar putea fi achizitionata de aceasta companie (in colaborare cu Microsoft), crede techradar.com. In SUA, ByteDance (compania-mama a TikTok) a fost somata, prin ordinul executiv al presedintelui Donald Trump, sa vanda app-ul pana pe 15 septembrie, unei companii americane. De aceea, CEO-ul TikTok (Kevin Mayer, care s-a alaturat companiei cu 3 luni in urma) si-a dat recent demisia, explicand urmatoarele (intr-o scrisoare interna obtinuta de cei de la The Financial Times): „Inteleg rolul pe care mi l-am asumat – inclusiv conducerea globala a TikTok – va arata foarte diferit, in urma actiunii administratiei americane de a forta vanzarea afacerii americane”.

Printre potentialii cumparatori nu se numara doar Walmart, ci si Microsoft, Twitter, Google si Oracle – toate aceste companii negociind deja cu ByteDance, in acest sens. Aceasta din urma companie a anuntat recent ca ar fi pe cale sa bata palma cu mai-marii de la Casa Alba, platind 10 miliarde $ cash si inca pe atat in actiuni pentru compania social media; 50% din profitul anual al TikTok ar urma sa intre tot in buzunarele ByteDance, in urma acestui acord.

Pe de alta parte, Microsoft si Walmart si-au unit fortele pentru a contracara oferta, achizitia aplicatiei dandu-i celei din urma companii un avantaj in fata Amazon in spatiul e-commerce. TikTok ar putea deveni platforma nr. 1 pe care creatorii de continut vand produse online unor clienti omnichannel, multi dintre ei adolescenti si tineri.

Leave a reply