Distantarea sociala a produs schimbari creative in influencer marketing
Restrictiile impuse de pandemia COVID-19 au contribuit la cresterea valorii si creativitatii influencerilor, aceasta resursa la care apeleaza brand-urile, pentru promovare, noteaza vamp-brands.com. Influencerii si-au continuat activitatea, continutul marca proprie fiind creat acasa, fara apelul la fotografi profesionisti, studiouri foto sau asistenti, iar incorsetarile sociale impuse i-au determinat sa foloseasca metode inovatoare si sa produca postari si mai interesante ca inainte.
Influencerii de travel – cei mai predispusi a fi afectati, dupa oprirea zborurilor la nivel global – au fost fortati sa vina cu inovatii, pentru a-si uce la bun sfarsit contractele si a crea continut nou pentru publicul lor. De exemplu, @nando_kuschel (in ale carui fotografii de calatorie aparea des microbuzul folosit in deplasari) a vopsit o masinuta in aceeasi culoare si a fotografiat-o acasa, in Germania, recreand ad-hoc peisaje exterioare (foto st.). Iar @anniesbucketlist (din Sydney) a folosit Photoshop-ul si obiecte din propria casa, pentru a crea un peisaj demn de Alice in Tara Minunilorsi a promova un nou smatphone (foto dr.). La fel a procedat si @lifestylesydney, care a creat o imagine in miscare, pentru a face reclama aceluiasi smatphone.
Hashtag-uri ca #lockdownphotochallenge2020 au fost folosite pe Instagram, iar brand-urile si-au adaptat cu flexibilitate campaniile social media, folosind influencerii pentru a ramane aproape de publicul care s-a inghesuit online pentru a se relaxa si detasa de stirile deloc pozitive. Westfield, de exemplu, si-a promovat astfel noile servicii click & collect, iar Woolworths a pus accentul pe activitati de Paste potrivite pentru familii la domiciliu.
Leave a reply