Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Distantarea sociala a produs schimbari creative in influencer marketing

Restrictiile impuse de pandemia COVID-19 au contribuit la cresterea valorii si creativitatii influencerilor, aceasta resursa la care apeleaza brand-urile, pentru promovare, noteaza vamp-brands.com. Influencerii si-au continuat activitatea, continutul marca proprie fiind creat acasa, fara apelul la fotografi profesionisti, studiouri foto sau asistenti, iar incorsetarile sociale impuse i-au determinat sa foloseasca metode inovatoare si sa produca postari si mai interesante ca inainte.

Influencerii de travel – cei mai predispusi a fi afectati, dupa oprirea zborurilor la nivel global – au fost fortati sa vina cu inovatii, pentru a-si uce la bun sfarsit contractele si a crea continut nou pentru publicul lor. De exemplu, @nando_kuschel (in ale carui fotografii de calatorie aparea des microbuzul folosit in deplasari) a vopsit o masinuta in aceeasi culoare si a fotografiat-o acasa, in Germania, recreand ad-hoc peisaje exterioare (foto st.). Iar @anniesbucketlist (din Sydney) a folosit Photoshop-ul si obiecte din propria casa, pentru a crea un peisaj demn de Alice in Tara Minunilorsi a promova un nou smatphone (foto dr.). La fel a procedat si @lifestylesydney, care a creat o imagine in miscare, pentru a face reclama aceluiasi smatphone.

Hashtag-uri ca #lockdownphotochallenge2020 au fost folosite pe Instagram, iar brand-urile si-au adaptat cu flexibilitate campaniile social media, folosind influencerii pentru a ramane aproape de publicul care s-a inghesuit online pentru a se relaxa si detasa de stirile deloc pozitive. Westfield, de exemplu, si-a promovat astfel noile servicii click & collect, iar Woolworths a pus accentul pe activitati de Paste potrivite pentru familii la domiciliu.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply