Best Buy transforma 25% dintre magazinele fizice in hub-uri pentru comenzi online
Asa cum scriam recent, in al doilea trimestru al acestui an fiscal, Best Buy a vandut online cu 242% mai mult YoY (gratie pandemiei provocate de noul coronavirus), iar retailerul are planuri mari in aceasta directie: in septembrie, Best Buy va transforma in jur de un sfert dintre magazinele fizice proprii (250 din aproximativ 1.000) in hub-uri menite sa administreze un numar mare de comenzi online, citim pe cnbc.com. Cele 250 de magazine care vor deveni hub-uri online au fost aleste in functie de spatiul ocupat, apropierea de serviciile de curierat si capacitatea de a livra comenzi in aceeasi sau a doua zi.
CEO-ul Corie Barry spune ca retailer-ul crede cu tarie ca preferintele clientelare s-au schimbat, pe fondul COVID-19, iar asta i-a determinat sa experimenteze cu magazinele lor traditionale. Comenzile facute pe Internet vor fi expediate din aceste hub-uri fizice, care vor fi modificate pentru a suporta volume mari de comenzi. Deja in jur de 60% dintre comenzile online Best Buy sunt ridicate din magazin, din fata acestuia sau trimise de aici catre adresa dorita de client. Noua abordare va accelera livrarile si va imbunatati eficienta de Sarbatori (si ulterior). „Nu este vorba despre a avea mai putine magazine. Este probabil vorba despre a folosi diferit magazinele si a veni in intampinarea clientului acolo unde acesta vrea sa fie intampinat”, a transmis Corie Barry presei.
Leave a reply