Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: reclamele de pe Instagram, Facebook si YouTube inspira cele mai multe achizitii (studiu)

Un studiu recent (marca Unsupervised) a luat la intrebari 1.005 de consumatori din Statele Unite, pentru a afla cum arata o reclama de succes si a aflat ca primele 3 platforme sociale care ii inspira pe americani sa cumpere ceva descoperit intr-o reclama online sunt Instagram, Facebook si YouTube.

Alte observatii interesante descoperite de studiul amintit:

  • ad-urile de pe Instagram ii inspira pe americani sa cheltuie cele mai mari sume de bani (in medie, 300 $/achizitie), iar aceasta retea sociala este platforma digitala cea mai de incredere, apropo de reclame (plasandu-se in top inaintea TikTok si YouTube)
  • cele mai de incredere reclame sunt considerate a fi cele din ziare, reviste si de la radio
  • respondentii spun ca ad-urile video de pe YouTube si de la TV sunt cele mai proaste
  • platformele abandonate cel mai des din cauza reclamelor sunt YouTube (19%), Instagram (17%) si Facebook (16%)
  • pentru a evita reclamele online, 53% dintre respondenti folosesc un ad blocker, iar 48% apeleaza la un abonament premium
  • o reclama buna este una in care te regasesti (au spus 43% dintre respondenti), care apartine unui brand preferat (40%) si care e informativa (38%), iar o reclama proasta e una in care apar o vedeta (31%), personaje nerealiste (24%) si un jingle fredonabil (23%)
  • ad-urile personalizate sunt pe placul Generatiei Z (tineri de pana la 24 de ani) – 81%, americanilor de 25-40 de ani (Generatia Y) – 57% si Generatiei X (41-56 de ani) – 52%; in medie, 58% dintre americani le apreciaza
  • 40% dintre respondenti cred ca influencerii sunt persoane de incredere, iar 60% dintre tinerii de pana la 24 de ani cred asta; procentele scad, odata ce varsta creste – 42% (Generatia Y), 31% (Generatia X si persoanele de 57-75 de ani)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply