SUA: reclamele de pe Instagram, Facebook si YouTube inspira cele mai multe achizitii (studiu)
Un studiu recent (marca Unsupervised) a luat la intrebari 1.005 de consumatori din Statele Unite, pentru a afla cum arata o reclama de succes si a aflat ca primele 3 platforme sociale care ii inspira pe americani sa cumpere ceva descoperit intr-o reclama online sunt Instagram, Facebook si YouTube.
Alte observatii interesante descoperite de studiul amintit:
- ad-urile de pe Instagram ii inspira pe americani sa cheltuie cele mai mari sume de bani (in medie, 300 $/achizitie), iar aceasta retea sociala este platforma digitala cea mai de incredere, apropo de reclame (plasandu-se in top inaintea TikTok si YouTube)
- cele mai de incredere reclame sunt considerate a fi cele din ziare, reviste si de la radio
- respondentii spun ca ad-urile video de pe YouTube si de la TV sunt cele mai proaste
- platformele abandonate cel mai des din cauza reclamelor sunt YouTube (19%), Instagram (17%) si Facebook (16%)
- pentru a evita reclamele online, 53% dintre respondenti folosesc un ad blocker, iar 48% apeleaza la un abonament premium
- o reclama buna este una in care te regasesti (au spus 43% dintre respondenti), care apartine unui brand preferat (40%) si care e informativa (38%), iar o reclama proasta e una in care apar o vedeta (31%), personaje nerealiste (24%) si un jingle fredonabil (23%)
- ad-urile personalizate sunt pe placul Generatiei Z (tineri de pana la 24 de ani) – 81%, americanilor de 25-40 de ani (Generatia Y) – 57% si Generatiei X (41-56 de ani) – 52%; in medie, 58% dintre americani le apreciaza
- 40% dintre respondenti cred ca influencerii sunt persoane de incredere, iar 60% dintre tinerii de pana la 24 de ani cred asta; procentele scad, odata ce varsta creste – 42% (Generatia Y), 31% (Generatia X si persoanele de 57-75 de ani)
Leave a reply