Amazon ajuta clientii online sa probeze digital incaltamintea, via AR
Amazon a lansat un nou instrument de shopping virtual, care foloseste realitatea augmentata (AR) pentru a permite clientilor online sa probeze incaltamintea, inainte de a o cumpara, citim pe cnbc.com. Noul tool, intituat Virtual Try-On for Shoes, este disponibil utilizatorilor de iOS din SUA si Canada, in aplicatia Amazon.
Instrumentul AR permite consumatorilor sa vada cum le-ar sta cu o pereche de incaltaminte, inainte de a o achizitiona, nu si daca aceasta li se potriveste, ca marime. Amazon a transmis ca Virtual Try-On for Shoes va usura experienta de shopping online a clientilor, facand-o mai interactiva. Produsele care ofera aceasta optiune apartin unor branduri ca New Balance, Adidas, Reebok si Puma, a transmis compania.
Petnru a folosi acest instrument AR, internautii trebuie sa apese pe butonul „virtual try-on” de pe pagina de produs, apoi sa isi orienteze camera smartphone-ului spre propriile picioare; perechea virtuala de incaltaminte apare pe ecran, iar cumparatorii pot alege culoarea preferata a produsului respectiv.
Amazon nu este singura companie care experimentieaza cu AR-ul in e-commerce: instrumente similare au fost lansate de nume ca Ikea, Nike, L’Oreal si Zara.
Leave a reply