SUA: principalele preocupari legate de shopping-ul online (infografic)
Ce ii ingrijoreaza cel mai mult pe consumatori, atunci cand fac achizitii pe Internet? Asta s-a intrebat recent Spokeo, care a incercat sa afle raspunsurile luand la intrebari peste 1.000 de americani, anunta socialmediatoday.com. Respondentii au mentionat probleme legate de platile online, increderea in marketplace-urile online si ofertele nesolicitate primite prin SMS sau e-mail.
Spokeo a integrat raspunsurile primate intr-un infografic (vezi mai jos), care include urmatoarele cifre notabile legate de e-commece-ul nord-american:
- scenariile care ii preocupa cel mai mult pe respondenti, cand fac shopping digital includ platile online pe website-urile care nu par sigure (22%), e-mail-urile sau SMS-urile cu oferte primite din senin de la retaileri (21%) si tranzactiile C2C, facute pe Facebook Marketplace, Craigslist sau Instagram Shop (17%)
- atunci cand cumpara ceva de pe o platforma digitala de tip marketplace, sumele pe care le sunt dispusi sa le cheltuie americanii fara a se documenta in prealabil apropo de reputatia respectivului vanzator online sunt mici – 51% dintre respondenti nu ar scoate din buzunar mai mult de 50 $, 19% s-ar incadra in intervalul 50-100 $ si alte 17 procente spun ca ar cheltui 101-200 $
- cumparaturile de pe marketplace-urile online peer-to-peer vin la pachet cu o serie de pasi necesari, pentru a credibiliza respectiva achizitie – verificarea review-urilor respectivului vanzator (au spus 52% dintre femeile si 42% dintre barbatii chestionati), intalnirea in public pentru a primi produsul si a-l plati (43%, respectiv 36%), verificarea identitatii reale a vanzatorului, cautandu-i profilul in social media (40%, respectiv 36%), compararea pretului cu alte anunturi similare (34%, respectiv 36%)
Leave a reply