Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: principalele preocupari legate de shopping-ul online (infografic)

Ce ii ingrijoreaza cel mai mult pe consumatori, atunci cand fac achizitii pe Internet? Asta s-a intrebat recent Spokeo, care a incercat sa afle raspunsurile luand la intrebari peste 1.000 de americani, anunta socialmediatoday.com. Respondentii au mentionat probleme legate de platile online, increderea in marketplace-urile online si ofertele nesolicitate primite prin SMS sau e-mail.

Spokeo a integrat raspunsurile primate intr-un infografic (vezi mai jos), care include urmatoarele cifre notabile legate de e-commece-ul nord-american:

  • scenariile care ii preocupa cel mai mult pe respondenti, cand fac shopping digital includ platile online pe website-urile care nu par sigure (22%), e-mail-urile sau SMS-urile cu oferte primite din senin de la retaileri (21%) si tranzactiile C2C, facute pe Facebook Marketplace, Craigslist sau Instagram Shop (17%)
  • atunci cand cumpara ceva de pe o platforma digitala de tip marketplace, sumele pe care le sunt dispusi sa le cheltuie americanii fara a se documenta in prealabil apropo de reputatia respectivului vanzator online sunt mici – 51% dintre respondenti nu ar scoate din buzunar mai mult de 50 $, 19% s-ar incadra in intervalul 50-100 $ si alte 17 procente spun ca ar cheltui 101-200 $
  • cumparaturile de pe marketplace-urile online peer-to-peer vin la pachet cu o serie de pasi necesari, pentru a credibiliza respectiva achizitie – verificarea review-urilor respectivului vanzator (au spus 52% dintre femeile si 42% dintre barbatii chestionati), intalnirea in public pentru a primi produsul si a-l plati (43%, respectiv 36%), verificarea identitatii reale a vanzatorului, cautandu-i profilul in social media (40%, respectiv 36%), compararea pretului cu alte anunturi similare (34%, respectiv 36%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply