In Q3, vanzarile online ale Costco au crescut de 3 ori mai repede decat cele totale din Q2
Idea de a vinde aur online a fost una extrem de buna pentru retailerul american Costco Wholesale Corp., citim pe digitalcommerce360.com. Asa cum scriam in aceasta primavara, in primul trimestru al acestui an fiscal (septembrie-noiembrie 2023), Costco.com a vandut aur de 24 de carate in valoare de peste 100 de milioane $, iar vanzarile acestui metal pretios merg extrem de bine.
Atat de bine incat acum retailerul angro a anuntat ca vanzarile sale e-commerce au crescut cu 20,7% YoY, in Q3 2024 (martie-mai). In plus, Costco Logistics a avut cu 28% mai multe livrari fata de al treilea trimestru din 2023, iar numarul de descarcari ale aplicatiei proprii de cumparaturi a fost mai mare cu 32% YoY. 2,5 milioane de download-uri noi au avut loc in perioada amintita, totalul fiind acum de peste 35 de milioane de descarcari.
Compania a depasit estimarile analistilor din domeniu si a anuntat vanzari nete de 57,39 miliarde $ (cu 9,1% mai mult fata de al treilea trimestru al anului fiscal anterior, cand acestea erau de 52,60 miliarde $). Veniturile nete ale Cotco au fost de 1,68 miliarde $ (fata de 1,30 miliarde $ in Q3 2023). Traficul pe website a crescut si el, cu 16% YoY, iar valoarea medie a comenzii a fost mai mare cu 8%.
Gary Millerchip (Executive Vice President si Chief Financial Officer, Costo) a tranmsis presei ca lingourile de aur si de argint vandute pe Internet au fost motoarele semnificative ale acestei cresteri YoY. La ea au contribuit si achizitiile online de electronice si electrocasnice. CEO-ul Ron Vachris a adaugat ca in depozitele Costco se simte din nou cresterea interesului in nisele Jucarii si Produse pentru sanatate si infrumusetare.
Leave a reply