Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

2Performant: vanzari de 24 milioane € (+42% YoY) si comisioane de 1,5 milioane € (+36% YoY), in Q3 2022

Compania 2Performant a inregistrat o crestere cu 42% a valorii vanzarilor generate prin intermediul platformei si cu 36% mai multe comisioane castigate de afiliati, in Q3 2022, comparativ cu acelasi trimestru din 2021, citim pe ro.2performant.com. In al treilea trimestru din 2022, cei aproximativ 9.000 de utilizatori au trimis 20,2 milioane de click-uri catre magazinele online din platforma, concretizate in 464.000 de vanzari online. Asta inseamna o valoare totala de 24 milioane € (fara TVA). Comisioanele generate de afiliati au insumat 1,5 milioane €. Aceste cifre fac din Q3 cel mai bun trimestru din acest an pentru 2Performant, din punct de vedere al numarului si valorii vanzarilor generate pentru magazinele online, dar si in ceea ce priveste comisioanele castigate de afiliati.

„In trimestrul 3 am lansat cel mai important proiect al nostru din ultimii ani – Business League – o competitie de marketing descentralizat, avand drept criteriu principal numarul de vanzari online generate, in functie de care utilizatorii sunt clasificati pe cinci niveluri – de la Freelancers (cei care au sub 10 vanzari in 28 de zile) pana la Unicorns (cei cu peste 10.000 de vanzari in acelasi interval). Prin Business League, identificam si recompensam campionii din marketing pe masura performantelor, care le ofera acces diferentiat la premii si conditii comerciale superioare. Astfel, rezultatele obtinute de utilizatorii platformei 2Performant valideaza conceptul nostru de gamificare a marketing-ului, un exemplu in acest sens fiind performanta inregistrata de afiliatul clasat pe primul loc in competitie, care doar in a doua runda a acesteia a generat peste 30.000 de vanzari in 28 de zile. In acest context, ne asteptam ca si trimestrul al patrulea sa continue trendul ascendent inregistrat in acest an, la finalul caruia suntem increzatori ca vom depasi pentru prima data pragul de 100 de milioane de euro in ceea ce priveste vanzarile generate intr-un singur an pentru clientii nostri”, transmite Dorin Boerescu (Presedinte al Consiliului de Administratie si CEO 2Performant).

Randamentul bugetelor de marketing afiliat este in continuare foarte ridicat: fiecare 1 € investit de magazine in comisioane aduce vanzari de 16,4 € (+4,6% fata de anul trecut). Rata de conversie din al treilea trimestru a fost de 2,3% (inregistrand un avans de 0,2 pp), iar valoarea medie a vanzarii a scazut cu 2,2% (la 51,7 €, fara TVA). Castigul mediu al afiliatilor este si el pe un trend crescator, fiind de 7,27 €/100 de click-uri (EPC), ceea ce reprezinta un plus de 3% YoY.

Principalele categorii de produse: 

  1. Moda
  2. Farmaceutice
  3. Carti & Filme & Muzica
  4. Beauty
  5. Electronice IT&C
  6. Jucarii & Produse pentru copii
  7. Casa & Gradina
  8. Sport & Aer liber
  9. Sanatate & Ingrijire personala
  10. Produse pentru animale de companie

Top 10 clienti, dupa valoarea comisioanelor, in Q3 2022:

  1. Answear
  2. DY Fashion
  3. Elefant
  4. Max
  5. FashionDays
  6. Sinsay
  7. StarShinerS
  8. net
  9. Lensa
  10. evoMAG

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply