Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: doua treimi dintre cumparatori se informeaza pe telefon, in magazinele fizice (studiu)

In SUA, din ce in ce mai multi cumparatori cauta pe smartphone informatii despre un anumit produs, in timp ce se afla intr-un magazin offline, in loc sa ceara ajutor consultantilor de pe raion, citim pe emarketer.com. Conform unui studiu marca RetailMeNot din aprilie 2019 (efectuat pe 1.040 utilizatori de Internet americani, de peste 18 ani), inainte de a vorbi cu un angajat, 69% dintre internautii aflati la cumparaturi in magazinele fizice cauta mai intai review-uri pe telefon, iar 58% se uita dupa produse comparabile cu cele pe care le au in fata, pe raft.

O cercetare marca HRC Retail Advisory (din septembrie 2018) a descoperit ca peste jumatate dintre cumparatori trimit poze cu produsele din magazinul fizic apropiatilor, pentru a le cere o parere. 6 din 10 internauti au folosit instrumente digitale pentru a compara preturile produselor de pe raft, conform unui studiu TD Bank din noiembrie 2018, iar 57% verifica si care este pretul online al produsului, folosind aplicatia respectivului retailer, cand se afla in magazinul fizic (conform studiului RIS News din august 2018, „Retail 2025 Shopper Study: The Future of Retail Is Already Here”).

Pe masura ce smartphone-urile devin o parte integrala a procesului de shopping, retailerii trebuie sa se adapteze si sa profite de sansa de a castiga astfel noi clienti, optimizandu-si versiunile mobile ale site-ului propriu si oferind aplicatii care sa usureze cautarea de informatii pentru clienti. 49% dintre retailerii intervievati intr-un sondaj de opinie marca BPR Consulting, din 2019, au spus ca experienta mobile este una dintre prioritatile lor cand vine vorba despre relatia cu clientii. In paralel, retailerii trebuie sa investeasca in training-ul consultantilor din magazinele traditionale: un studiu Zebra Technologies din noiembrie 2018 noteaza ca 66% dintre angajati spun ca ar putea oferi informatii mai utile clientilor daca ar fi dotati cu tablete.

Leave a reply