Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: in 2019, publicitatea online o va depasi pe cea traditionala

Anul acesta, lumea publicitatii va bifa un record, estimeaza emarketer.com: pentru prima data in SUA, se vor cheltui mai multi bani pe reclamele digitale decat pe cele traditionale (iar pana in 2023, publicitatea online va fi de peste doua treimi din cea totala). In 2019, sursa estimeaza ca americani vor investi 129,34 miliarde $ in piata de publicitate digitala, cu 19% mai mult fata de 2018 (suma reprezentand 54,2% din totalul pietei de profil). Din aceste 129,34 miliarde $, pe reclamele mobile se vor cheltui peste doua treimi (adica 87,06 miliarde $).

Emarketer.com crede ca 2019 va fi anul in care felia reprezentata de Google si Facebook in lumea publicitatii digitale va fi mai mica, desi veniturile celor doi giganti sunt in crestere in domeniu: Amazon isi va dezvolta cu peste 50% sectorul de reclame online si va destabiliza echilibrul Google-Facebook. Mai exact, sursa estimeaza ca procentele de piata in domeniul publicitatii online americane vor fi distribuite astfel, pe primele pozitii: 37,2% Google, 22,1% Facebook si 8,8% Amazon.

Dolarii investiti in plus, in publicitatea digitala, vor inclina balanta in defavoarea reclamelor din publicatii ca „Pagini Aurii” („Yellow Pages”, care vor inregistra o scadere de 19% in 2019), printul traditional (ziare si reviste, in scadere cu aproape 18%) si TV (-2,2%, anul acesta nefiind programate evenimente de amploare – alegeri, Olimpiada sau Cupa Mondiala). Per total, sumele investite in SUA, in publicitatea clasica, vor scadea la 45,8% in 2019, de la 51,4% in 2018.

Leave a reply