Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Retargeting.biz are site si sediu nou (in Grecia)

Retargeting.biz anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unei noi variante a site-ului, odata cu extinderea la nivel european (prin inaugurarea unui sediu in Grecia). Noul website a fost gandit si implementat ca un SPA (Single-Page Application), astfel incat sa fluidizeze navigarea. Cu ajutorul tehnologiei Vue.js, paginile se incarca instant (indiferent de volumul de continut), ofera o performanta semnificativ mai buna comparativ cu alte tehnologii web, are un focus mult mai mare pe experienta utilizatorilor. Site-ul a fost tradus in romana, engleza, ungara, bulgara si greaca. Realizarea noii versiuni a site-ului a implicat toata echipa Retargeting.biz: „La fiecare pas ne-am consultat toti, am analizat ce s-a facut si ce imbunatatiri se pot aduce. Chiar credem ca este unul dintre cele mai frumoase si rapide site-uri din Romania :)”, spun reprezentantii echipei.

Compania a identificat nevoia unor solutii de marketing digital automatizat pentru magazinele online grecesti si s-a extins la Atena: „Comertul electronic din Grecia se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare. Ceea ce lipseste insa este dezvoltarea tehnologica, existenta de instrumente inteligente pentru a sustine potentialul de crestere al acestei industrii. Asadar, extinderea intr-o tara cu un asemenea potential, dar careia ii lipsesc solutii precum cele oferite de Retargeting, a fost un pas firesc. Raspunsul din partea owner-ilor de magazine online ne-a confirmat ca exista interes pentru solutii complete de marketing”, explica Rares Banescu (foto, Fondator si CEO Retargeting.biz).

Piata e-commerce din Grecia este dezvoltata similar celei autohone: magazine medii spre mari, care isi doresc o solutie inteligenta pentru  automatizarea eforturilor de marketing, reducerea costurilor si generarea unor venituri din ce in ce mai mari. „In 2019, estimarile situeaza valoarea vanzarilor online in Grecia la aproximativ 4 miliarde €, o crestere de 8% fata de anul trecut. Iar dintre cei care fac shopping online, 85% aleg magazine locale. Exista aproximativ 7.000 de afaceri prezente pe piata de comert electronic si, deloc surprinzator, cele mai cautate categorii de produse sunt legate de turism, urmate de moda, mancare si electronice”, completeaza Rares Banescu.

Leave a reply