Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

95 de magazine online, inscrise in #CompetitiaGPeC

competitia gpec

Dintre cele 101 site-uri e-commerce autohtone inscrise in Competitia GPeC (care premiaza cele mai bune magazine online din Romania), 95 au intrunit criteriile de preselectie si au intrat in concursul care se incheie in noiembrie, cu Gala Premiilor eCommerce, anunta gpec.ro. Competitia Magazinelor Online GPeC 2018 inseamna 13 ani de sprijinire a dezvoltarii e-shop-urilor autohtone, peste 1.100 de magazine online participante la concurs. Etapele pe care cei 95 de inscrisi le urmeaza de acum si pana la gala din toamna:

  • 10 iulie – reprezentantii magazinelor din concurs si juriul GPeC participa, la Bucuresti, la Intalnirile Consultative GPeC (in 90 de minute/magazin, fiecare magazin poate cere lamuriri despre primul raport de evaluare al juratilor, sfaturi suplimentare si poate pune intrebarile dorite; magazinele care nu pot participa fizic, pot trimite solicitările prin e-mail in 3 zile calendaristice de la intalniri)
  • 11 iulie – 17 septembrie – e-hop-urile trebuie sa aplice recomandarile juriului, pentru a se pregati de etapa finala de evaluare
  • 24 septembrie – 15 octombrie – juriul GPeC reanalizeaza fiecare magazin inscris, trecand din nou prin cele peste 200+ criterii (Design, Usability, Customer Experience, SEO, Securitate, adaptare la device-urile mobile, E-Mail Marketing, continut, prezenta in Social Media) si notand evolutia realizata
  • 26 octombrie – a doua runda de Intalniri Consultative, pentru ultimele recomandari si concluzii are raportului de audit
  • noiembrie – cea de-a 13-a ediție a Galei Premiilor eCommerce, care anunta castigatorii, in functie de media notelor obtinute in cadrul jurizarii

„Competitia GPeC este un proces prin care orice magazin online invata concret ce este bine si ce nu la site-ul lui, ce trebuie sa schimbe pentru a creste rata de conversie, ce sa faca pentru a fi in conformitate cu legea, cum sa isi gandeasca strategia de business pe termen mediu si lung. Tot ce facem la GPeC se bazeaza pe multi ani de experienta atat din partea noastra ca entitate reprezentativa in e-commerce, cat mai ales din partea Juriului GPeC, format din 25 de specialisti in domeniu”, explica Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Juriul GPeC este compus din unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce si marketing online din tara noastra: Adrian Pintilie (Extended.ro), Alexandru Lapusan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avadanei (DefCamp), Andrei Georgescu (WhiteImage), Bianca Grip (GripAds), Bogdan Aron (2Performant), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cosmin Daraban (GoMag), Cosmin Nastasa (2Performant), Cristian Ignat (Canopy), Dan Virtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene (MoLoSo), Doina Vilceanu (ContentSpeed), Dragos Smeu (Mavericks), Eugen Potlog (UX Studio), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Irina Bucurenciu (123 Form Builder), Lucia Ciuca (Quantum Data Science), Mihai Vanatoru (DWF), Ovidiu Joita (iAgency), Razvan Acsente (Vodafone), Roxana Olaru (Creadiv), Victor Kapra.

Pentru a intelege exact parcursul unui magazin online inscris in Competitia GPeC, urmariti clipul de mai jos:

Raspunde la aceasta intrebare