Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Strategii si rezolutii e-commerce pentru Anul Nou

Un nou an, un nou eu. Adesea asta spun oamenii atunci cand incepe un nou an. Probabil ca te-ai gandit si tu la unele rezolutii de Anul Nou, la fel cum au facut-o si clientii tai. Dupa perioada intensa a Craciunului, unii clienti jura ca nu vor mai cheltui atat de multi bani, dar asta nu inseamna ca nu poti pune la punct o strategie pentru a obtine noi vanzari in anul care abia incepe. In acest articol vom analiza cateva strategii de vanzari si rezolutii de e-commerce pentru noul an, pe care le poti pune la punct pentru a te asigura ca iti incepi anul asa cum vrei sa il si continui. Sa-i dam drumul!

Social media

Indiferent daca este vorba de ziua de Anul Nou sau de cele cateva zile de dupa, in care oamenii nu s-au intors inca la munca, s-ar putea sa descoperi ca ai mai multe interactiuni cu postarile tale din social media. A avea o strategie sociala solida pentru noul an nou este o modalitate excelenta de a genera vanzari suplimentare de la oamenii care te urmaresc si de la public nou. In aceste cazuri, cea mai buna idee este sa ai un continut cat mai distractiv. Nimanui nu-i place sa i se vanda non-stop ceva, in special pe retelele de socializare. Asa ca incearca sa-ti distrezi fanii, folosind meme-uri sau GIF-uri.Giphy are o gama larga de GIF-uri diferite, pentru tot felul de postari. Cauta cuvantul-cheie la care te gandesti si gaseste un GIF care se potriveste nevoilor tale. Cel mai bun lucru apropo de acestea este ca sunt extrem de share-uibile. Daca oamenii le considera amuzante, probabil ca le vor da share pe profil propriu si, drept rezultat, veti ajunge la mai multe persoane si vei avea sansa de a avea mai multe vanzari.

Oferte

Doar pentru ca s-a dus Craciunul, nu inseamna ca oamenii nu sunt pregatiti sa cumpere din nou ceva. Gandeste-te la toti cei care primesc bani de Craciun, s-ar putea sa caute o afacere buna in noul an. Odata cu cresterea numarului de reduceri de Anul Nou, publicul cauta intotdeauna o oferta buna. Gigantul Amazon, de exemplu, are o pagina intreaga a site-ului dedicata ofertelor si vanzarilor de Anul Nou. Avand un software de pret, poti sa oferi cele mai bune oferte.

Daca te uiti la tipul de lucruri pe care le are Amazon pe aceasta pagina, observi ca produsele sunt alese inteligent. Unele persoane isi propun ca in noul an sa se apuce de sport sau sa scape de kilogramele in plus, astfel incat oferte la produse marca Fitbit sau cantare este o o metoda utila de a arata ca isi inteleg cu adevarat clientii. De asemenea, ofera o gama variata de jucarii. Ai fi surprins cat de multi oameni decid sa cumpere cadourile de Craciun pentru copiii lor in ianuarie, anul urmator (astfel nu trebuie sa se gandeasca la asta sau sa isi face griji ca nu vor putea obtine produsele dorite la timp). De asemenea, daca vinzi articole de sezon (hartie de cadouri sau decoratiuni pentru brad, de exemplu), Anul Nou iti ofera sansa perfecta de a oferi clientilor tai oferte excelente.

Trimite un e-mail de Anul Nou

Dupa Anul Nou, majoritatea dintre noi nu se gandesc deloc la cumparaturi. Publicul este mai putin predispus sa intre pe site-ul tau. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca nu le poti capta atentia. Daca esti un proprietar priceput de afacere e-commerce, atunci ai gasit deja o modalitate de a ajunge la clientii tai printr-o lista de adrese de e-mail. O astfel de lista este un instrument puternic, deoarece este formata dintr-un grup de clienti care a cumparat deja de la tine. De aceea, sansa ca acestia sa cumpere din nou este mare. Sa ne uitam la un exemplu marca Paper and Stitch.

Compania amintita trimite un e-mail de Anul Nou pentru a le spune clientilor o poveste. Intreaga sectiune initiala a mesajului este dedicata oferirii de sfaturi utile pentru organizare. Acest lucru este eficient deoarece compania stie despre clientii proprii ca sunt tipul de persoane carora le place sa aiba totul in ordine. Prin urmare, acest e-mail actioneaza ca o resursa valoroasa de inceput de an.


Dar se folosesc de aceasta ocazie si pentru a-si promova produsele, in continuarea mesajului. Procesul lor consta in:

  1. a oferi valoare
  2. a indemna subtil la cumparare

Rezolutii

S-ar putea sa ai o tona de rezolutii personale la care doresti sa lucrezi. Poate au legatura cu fitness-ul? Sau poate au legatura cu sanatatea? Dar te-ai gandit oare la rezolutiile de afaceri pe care le-ai putea avea in noul an? In aceasta sectiune, vom trece printr-o serie de rezolutii de Anul Nou pe care le poti trece pe lista, pentru a-ti pune magazinul digital in cea mai buna pozitie posibila. Nu trebuie sa urmezi toate aceste sfaturi. Unele vor fi mai relevante decat altele pentru afacerea ta, asa ca alege-le pe cele potrivite si incepe sa transformi 2020 in cel mai bun an de pana acum!

1. Pune-ti la punct descrierile de produs.
Ar trebui sa stii deja ca descrierile tale de produs sunt modalitati puternice de a-ti vinde produsele, alaturi de fotografiile acestora. Cu toate acestea, mai des decat crezi, magazinele online pun descrierile de produs pe locul 2, crezand ca pot scapa usor, cu o propozitie simpla despre produs, si asta va fi suficient.In unele cazuri (in cazul in care vinzi taxe si asigurari, de exemplu), iti poti permite sa ai doar o descriere simpla a produsului, dar daca vinzi un produs mai scump, la care clinetul trebuie sa se gandeasca bine inainte de a cumpara, atunci ar trebui sa iti propui ca in noul an sa iti imbunatatesti descrierile. Sa analizam 2 exemple!

S-ar putea sa crezi ca ceva ca sapunul lichid nu are nevoie de o descriere detaliata, dar trebuie sa fii de acord ca, citind aceasta descriere, iti doresti sa il incerci. Acum compara acest text au descrierea de produs de mai jos: mult mai putine informatii si nu te atrage deloc sa cumperi. Logic, al doilea produs este mult mai ieftin decat primul.

2. Analizeaza-ti datele.
La Prisync, suntem mari sustinatori ai analizarii datelor concrete. Consideram ca, daca vrei cu adevarat sa iti imbunatatesti magazinul e-commerce, trebuie sa arunci o privire completa asupra datelor legate de acesta, pentru a te asigura ca profiti la maximum de toate atuurile si oportunitatile pe care le ai la dispozitie. Noul an este ocazia perfecta pentru a face acest lucru. Ai putea sa te uitati la istoricul preturilor din anul precedent pentru a vedea ce imbunatatiri poti face.

Daca te uiti la preturile proprii si le compari cu ale concurentilor tai, vei avea o idee clara apropo de produsele tale – ai preturi prea mari/prea mici? Poti utiliza aceste date pentru a-ti ghida strategia si pentru noul an. Dar, in primul rand, trebuie sa incepi cu urmarirea preturilor. In acest fel, vei fi intotdeauna competitiv.

Concluzii

Noul an iti ofera sansa unui nou inceput. Daca exista sarcini pe care le-ati amanat sau lucruri pe care trebuie sa le rezolvi, acesta este momentul perfect pentru a le realiza. Odata ce faci asta, vei vedea ca vanzarile si profitul iti vor creste. Acesta este momentul perfect pentru a-ti imbunatati magazinul online si a genera vanzari suplimentare. Si, cand vei obtine asta, iti veti multumi singur la anul, pe vremea asta. Deci treci la treaba! Ce strategii sau tactici pui in aplicare in fiecare nou an? Lasa-ne un comentariu, mai jos.

Leave a reply