Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Start la inscrieri in programul GPeC E-Commerce Proficiency si la GPeC SUMMIT (30-31 mai)

Primele doua evenimente majore organizate de GPeC in 2022 au luat startul astazi, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa: inscrierile in programul de auditare si consultanta pentru magazinele online „GPeC E-Commerce Proficiency” si la GPeC SUMMIT (eveniment care se va desfasura cu prezenta fizica, in Bucuresti, pe 30 si 31 mai).

Programul GPeC E-Commerce Proficiency

GPeC E-Commerce Proficiency este un program de mentorship pentru magazinele online (indiferent de dimensiunea lor), care consta intr-un proces complex de auditare, consultanta 1 la 1 si optimizare, cu scopul imbunatatirii experientei utilizatorilor pe site (UX) si cresterii ratei de conversie (CRO). „Prin intermediul programului, sprijinim echipele din spatele magazinelor online sa se specializeze in tot ce este actual si important in e-commerce si digital marketing, pentru a stapani tehnicile esentiale de crestere a ratei de conversie si, astfel, pentru a creste vanzarile online”, explica Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC).

Concret, magazinele online care se inscriu in programul GPeC E-Commerce Proficiency trec prin urmatoarele etape:

  • evaluarea website-ului si a prezentei online printr-un audit complex continand peste 200 de elemente de verificare, astfel incat fiecare magazin sa obtina o radiografie a situatiei sale actuale
  • etapa de mentorat in cadrul careia magazinele online primesc consultanta de specialitate in intalniri 1 la 1 despre cum pot optimiza site-ul pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si pentru a creste rata de conversie
  • reevaluarea magazinelor si a prezentei online, urmarind optimizarile facute la recomandarea GPeC si continuarea mentoratului alaturi de specialistii programului

Pentru fiecare magazin online inscris in GPeC E-Commerce Proficiency, 30 de specialisti cu vasta experienta in e-commerce si marketing digital analizeaza peste 200 de criterii. Acesta este singurul audit all-in-one din Romania pentru magazinele online care analizeaza toate aspectele esentiale ale unui website e-commerce:

  • audit UX (User Experience) pentru intregul site, pe mobil si pe desktop
  • audit marketing online (bannere, diferentiatori, promotii, cross/up-sell, bundles, loializare, etc.)
  • SEO Health Check (verificarea elementelor esentiale pentru o buna optimizare in Google)
  • Security Health Check (identificarea eventualelor vulnerabilitati de securitate)
  • audit campanii de e-mail marketing/newslettere
  • audit continut si prezenta in social media
  • audit juridic (conformarea cu principalele obligatii legale in e-commerce, Termeni si Conditii, Privacy Policy, etc.)
  • Mystery Shopping (calitatea serviciilor magazinului online si de Customer Support)

Inscrierea magazinelor online in programul GPeC E-Commerce Proficiency porneste de la 449 €+ TVA (pachetul Lite) si ajunge la 949 € + TVA (pachetul Incognito), preturi valabile pana pe 22 aprilie, cand expira Oferta Early Bird. Inscrierile se fac aici.

GPeC SUMMIT: conferinta, expo, cursuri, masterclass si networking

GPeC SUMMIT este considerat evenimentul reprezentativ al pietei de e-commerce si marketing digital din Romania, acesta desfasurandu-se astfel:

  • 30 mai, Teatrul National (Bucuresti) – Conferinta GPeC & GPeC Expo, in cadrul careia vor urca pe scena unii dintre cei mai apreciati specialisti la nivel international, aflati pentru prima data in Romania (Avinash Kaushik – Digital Marketing Evangelist Google, Cofondator Market Motive si autor a 2 volume bestseller, Krista Seiden – Senior Consultant Digital Analytics, fost VP Google Marketing Platform, Erin Weigel – Senior Design Manager Deliveroo, fost Principal Designer la Booking.com si Michael Aagaard – Senior CRO Consultant, expert in UX si optimizarea ratei de conversie); lor li se vor alatura specialistii autohtoni, organizatorii pregatind peste 25 de speakeri in cele doua zile de summit
  • 31 mai, Hotel Sheraton (Bucuresti) – 5 cursuri intensive (despre UX si optimizarea ratei de conversie, Google, Facebook & Instagram Ads, Google Analytics, SEO si social media) + 4 workshop-uri (cu traineri romani) si 1 masterclass (4 ore, cu Avinash Kaushik)

Inscrierile la GPeC SUMMIT au inceput: pana pe 22 aprilie, este valabila Oferta Early Bird, care vine cu un discount semnificativ – pretul biletelor (disponibile aici) porneste de la 149 € + TVA.

Comentariu ( 1 )

  1. […] a-si cunoaste potentialii clienti, Roweb va participa si anul acesta la GPeC Summit (30-31 mai), eveniment de referinta in industria comertului si marketingului digital, unde […]

Leave a reply