Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gomag: venituri de peste 2 milioane € si o crestere de 45% YoY, in 2021

In 2021, Gomag a avut venituri de peste 2 milioane € si a inregistrat o crestere de 45% fata de 2020, anunta platforma e-commerce autohtona, intr-un comunicat de presa. Anul trecut, Gomag a realizat investitii de peste 250.000 € in dezvoltarea platformei si a serviciilor oferite. Pentru 2022, compania estimeaza investitii de peste 500.000 € si vizeaza extinderea masiva la nivel international.

Pana la finalul anului 2021, compania a ajutat peste 2.350 de afaceri sa vanda online. Vanzarile acestora au variat in functie de tipul de business si evenimentele de peste an, insa – ca idee – de Black Friday 2021 (12-14 noiembrie), magazinele Gomag participante au inregistrat 50.000 de comenzi, cu 160.000 de produse vandute. In martie 2022, numarul magazinelor gazduite de platforma a depasit 2.500, majoritatea fiind in tara (dar compania are in portofoliu si clienti cu oferte pentru publicul international).

Topul categoriilor de produse vandute (in 2021) pe Gomag a fost ocupat de Casa, gradina si unelte, Fashion, Health & Beauty si Produse pentru copii. In 2022, se mentin tendintele de anul trecut si se observa o crestere tot mai mare pe nisa Produse alimentare si bauturi.

Cine isi lanseaza magazin online?

In anii precedenti, clientii early-adopters erau antreprenorii cu experienta care migrau la Gomag de pe alte platforme sau doreau sa isi extinda business-ul (prin magazine noi sau pe nise noi). Insa, in ultimii 2 ani, echipa Gomag a observat o crestere semnificativa in randul clientilor care sunt la prima afacere. Oamenii sunt deschisi sa isi inceapa propriul business, iar online-ul este cea mai rapida si ieftina metoda pentru ei.

Anul trecut, Gomag a introdus in platforma optiuni noi, care permit antreprenorilor sa isi dezvolte business-ul online. „De exemplu, in 2021 am lansat un nou GoBot pentru automatizarea proceselor de business – CRM Bot + dezvoltari pentru GoBotii existenti, optiuni avansate pentru fidelizarea clientilor – de exemplu, puncte extra la inregistrarea unui cont in magazin si simplificarea proceselor de listare si vanzare in marketplace-uri. De asemenea, am lansat parteneriate care permit clientilor Gomag sa se adapteze la modul in care a evoluat piata. Printre acestea se numara servicii de plata Buy now, Pay later (integrari cu TBI Pay si Mokka) si optiuni de livrare in lockere si livrare locala”, spune Cosmin Daraban.

Planuri pentru 2022

 

In 2022, compania isi doreste sa continue sa construiasca oportunitati noi pentru antreprenori, care sa le permita sa lanseze si sa isi dezvolte mai rapid afacerea online. „Exista pe rol anumite dezvoltari, zicem noi, revolutionare pentru piata de e-commerce, care in acest moment se afla in ultimele teste. Chiar am facut putin teasing in cadrul evenimentelor recente, insa nu vrem sa le publicam pana nu suntem 100% siguri ca functioneaza asa cum trebuie. Pregatim, de asemenea, cateva oportunitati exclusiv pentru clientii Gomag, in care va fi implicata intreaga echipa, impreuna cu top partenerii de marketing”, spune Cosmin Daraban (foto, CEO & Cofondator Gomag).

„Categoric, urmarim cu interes evolutia pietei de e-commerce in CEE. Am facut deja un prim pas pentru extinderea Gomag la nivel international, prin intermediul clientilor care vand cross-border. Integrari cu procesatori de plati sau transportatori cu activitate in afara granitelor Romaniei exista deja in platforma, urmeaza si alte dezvoltari in acest sens”, adauga acesta.
Mai mult decat o platforma e-commerce

Gomag a ajuns sa fie mai mult decat o simpla platforma e-commerce. In jurul companiei s-a creat o intreaga comunitate, in care antreprenori, experti, marketeri si oameni de online colaboreaza si invata sa faca e-commerce. „Ca reper, in comunitatea noastra pe Facebook, e-commerce cu Gomag avem peste 13.400 de membri inscrisi, insa numarul oamenilor care consuma continut creat de noi in mod constant este mult mai mare”, noteaza Cosmin Daraban.

In 2021, Gomag a ajuns la cea de-a cincea editie a Gomag Virtual Summit, eveniment online care a devenit deja o traditie in comunitatea e-commerce. „Ne-am straduit sa cream si sa publicam cel putin o sesiune video/episod de podcast in fiecare saptamana. In Academia Gomag am lansat cel putin cate un curs online, in fiecare luna. In plus, exista si sesiuni realizate special pentru clientii Gomag, cu acces limitat sau care sunt anuntate prin intermediul sistemului de notificari din platforma. N-as putea da un numar specific, dar anul trecut am creat cam 60+ sesiuni video live (fara sa iau in calcul video-urile pre-inregistrate), 7+ cursuri online mari si 50+ episoade de podcast noi”, spune CEO-ul companiei.

Comentariu ( 1 )

Leave a reply