Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Roweb va creste cu 50% numarul de specialisti e-commerce, in 2022

Compania romaneasca de servicii software end-to-end Roweb anunta, intr-un comunicat de presa, ca anul acesta isi propune cresterea diviziei e-commerce, atat la nivel de echipa, cat si a proiectelor din portofoliu. In prezent, compania aloca circa 15 oameni din echipa pe proiecte de e-commerce si obtine circa 10% din cifra de afaceri din aceasta divizie. In continuare, Roweb vizeaza o crestere anuala de circa 30%.

„Roweb isi mentine interesul pentru zona de e-commerce, iar in perioada urmatoare vom aborda o strategie de crestere sustinuta a diviziei dedicate, respectiv cresterea cu 50% a numarului de developeri si a paletei de servicii. Avem in vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea raspunde mai multor clienti si piete traditionale. Urmarim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elvetia, zona Benelux si zona nordica), in care noi punem la bataie expertiza si echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele si experienta de marketing/sales”, transmite Stefan Nicolae (Head of eCommerce, Roweb).

In cadrul diviziei e-commerce, Roweb mizeaza pe proiecte complexe (in defavoarea volumului), astfel incat clientii sa beneficieze de echipe dedicate complete. Asadar, compania se adreseaza unei nise din piata (business-uri online mari sau in plina dezvoltare), oferind o paleta larga de servicii: dezvoltare software, web design, mentenanta, optimizari de website-uri vechi, migrare de date si continut, integrari cu sisteme externe.

Printre tipurile de solutii dezvoltate in aceasta arie de Roweb se numara: magazine online, platforme marketplace, portaluri B2B/B2C, SaaS pentru e-commerce, platforme de analytics, automatizari de procese, solutii pentru mobile si custom. De-a lungul timpului, compania a dezvoltat cu succes peste 100 de proiecte din nisa comertului online, in industrii precum: Retail, Luxury, HoReCa, Imobiliare, Fashion, Automotive, Turism, Home & Deco. Printre clientii care au apelat la serviciile Roweb pe acest segment se afla: O’Mac,  Porsche Bank, Teilor, Litera, BookCity.ro,  Green Pub.

Pentru a-si cunoaste potentialii clienti, Roweb va participa si anul acesta la GPeC Summit (30-31 mai), eveniment de referinta in industria comertului si marketingului digital, unde vizitatorii vor fi asteptati la stand cu diverse surprize. In plus, pentru magazinele online in dezvoltare, compania ofera consultanta tehnica gratuita. De-a lungul timpului, in cadrul GPeC au fost premiati si unii dintre clientii Roweb, printre care website-ul O’Mac (cel mai bun website e-commerce, la sectiunea Casa, Gradina si Unelte, in 2015) si magazinul online Organik.ro (care a ocupat locul al treilea la categoria Health & Beauty si User’s Choise).

Leave a reply