SocialPedia 65: Totul despre influencer marketing in 2024, cu Dr. Alexandra Mircea, Andrei Nebunoiu si Emil Rengle
Tema editiei 65 a SocialPedia (care are loc pe 12 noiembrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti) este „Influencer marketing in 2024”, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul gratuit este dedicat dedicat tuturor pasionatilor de digital si va explica metoda prin care isi poate alege un brand influencerii potriviti si cum pot acestia sa creeze continut care le includa valorile respectivelor afaceri.
Speakerii acestei editii sunt:
- Alexandra Mircea (Fondator & Owner Dentalist Bucuresti, medic stomatolog si Dental awareness speaker) – este cel mai urmarit medic dentist din social media (peste 1,3 milioane de urmaritori pe toate retelele de socializare); din 2019 incoace, a obtinut multiple certificari in cadrul Harvard Business School (SUA), care o ajuta in drumul ei antreprenorial
- Andrei Nebunoiu (Brand Manager Neversea & MASSIF) – se autointituleaza nebun dupa naming, dupa strategie, dupa implementari de tip guerilla marketing, dupa branding si proiecte de packaging, omul la care poti sa apelezi dupa ce toti ceilati ti-au spus „e imposibil, nu se poate face”
- Emil Rengle (Head of Influencer Marketing, UNTOLD Universe) – conecteaza brandurile cu voci influente pe diverse platforme, se asigura ca fiecare eveniment rezoneaza cu audientele locale si internationale si are si experienta de a fi influencer, incurajand parteneriate autentice
La nivel global, piata de influencer marketing valoreaza in jur de 21 miliarde $, brandurile incep sa prioritizeze promovarea prin creatori de continut, iar in Romania exista aproape 48.000 de influenceri activi pe Instagram (conform MOCAPP), fiecare avand cel putin o campanie platita pe luna.
Subiectele abordate la SocialPedia 65, alaturi de speakeri:
- Cum alegi influencerii potriviti pentru brandul tau, in 2024?
- Ce trebuie sa stie brandurile despre piata de influencer marketing din Romania?
- Cum arata o campanie de influencer marketing executata corect?
- Care sunt cele mai mari provocari pe care le au brandurile, agentiile si creatorii de continut atunci cand lucreaza impreuna?
- Cum arata un brief corect pentru un influencer?
- Cum iti construiesti o comunitate unita ca influencer?
- Cum pot influencerii sa comunice relevant si autentic pentru comunitatile lor si sa atraga atentia brandurilor in acelasi timp?
- Cum isi aleg influencerii subiectele despre care posteaza si cum decurge procesul de creatie?
„Numarul influencerilor din Romania este in continua crestere, iar brandurile au nevoie de ghidaj pentru a-i alege pe cei mai potriviti si pentru a scrie brief-uri corecte si complete. De cealalta parte, influencerii trebuie sa construiasca in jurul lor comunitati autentice, care ii sustin pentru ceea ce sunt si pentru continutul pe care il creeaza. Piata de influencer marketing este extrem de dinamica in Romania in acest moment. De aceea, in editia SocialPedia din noiembrie vrem sa abordam ambele perspective, ale brandurilor si ale influencerilor, si sa primim raspunsuri la toate intrebarile pe care le avem”, transmit organizatoarele evenimentului, Sabina Cornovac si Iulia Stanescu.
Inscrierile gratuite se fac aici.
Leave a reply