Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

51% dintre americani cred ca produsele second-hand sunt mai calitative ca cele noi (raport)


Majoritatea consumatorilor americani prefera experienta de shopping second-hand cumpararii de produse noi, a descoperit un raport realizat de Pollfish pentru OfferUp, pe un esantion de 1.500 de persoane. Retailbrew.com transmite ca peste jumatate (51%) dintre consumatori sunt de acord ca „articolele second-hand au, de obicei, o calitate superioara fata de articolele noi, vandute astazi de comerciantii cu amanuntul”.

In special cand vine vorba despre imbracaminte, 62% dintre respondenti au fost de acord cu ideea ca optiunile recommerce „ofera o calitate mai buna in raport cu pretul, in comparatie cu cele noi”; 53% au spus acelasi lucru despre mobilierul second-hand si produsele pentru casa.

Americanii cred ca articolele la mana a doua fie provin dintr-o epoca in care lucrurile se faceau mai bine, fie provin de la branduri scumpe, pe care multi consumatori nu-si pot permite sa le cumpere noi. Aceasta schimbare de atitudine este una recenta. Mai mult de 7 din 10 respondenti (72%) au spus ca stigmatul in jurul vanzarii de produse folosite deja s-a redus, in ultimul an.

Produsele second-hand sunt si mai cerute, si mai vandute de persoanele din Statele Unite: 35% dintre respondenti spun ca anul acesta fie au cumparat, fie au vandut un articol folosit, pentru prima oara (+8% YoY). Mai mult de jumatate (52%) dintre respondenti sunt activi pe 3 sau mai multe website-uri recommerce, 77% vizitandu-le cel putin o data/saptamana si 29% vizitandu-le de 5 sau mai multe ori/saptamana.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply