51% dintre americani cred ca produsele second-hand sunt mai calitative ca cele noi (raport)
Majoritatea consumatorilor americani prefera experienta de shopping second-hand cumpararii de produse noi, a descoperit un raport realizat de Pollfish pentru OfferUp, pe un esantion de 1.500 de persoane. Retailbrew.com transmite ca peste jumatate (51%) dintre consumatori sunt de acord ca „articolele second-hand au, de obicei, o calitate superioara fata de articolele noi, vandute astazi de comerciantii cu amanuntul”.
In special cand vine vorba despre imbracaminte, 62% dintre respondenti au fost de acord cu ideea ca optiunile recommerce „ofera o calitate mai buna in raport cu pretul, in comparatie cu cele noi”; 53% au spus acelasi lucru despre mobilierul second-hand si produsele pentru casa.
Americanii cred ca articolele la mana a doua fie provin dintr-o epoca in care lucrurile se faceau mai bine, fie provin de la branduri scumpe, pe care multi consumatori nu-si pot permite sa le cumpere noi. Aceasta schimbare de atitudine este una recenta. Mai mult de 7 din 10 respondenti (72%) au spus ca stigmatul in jurul vanzarii de produse folosite deja s-a redus, in ultimul an.
Produsele second-hand sunt si mai cerute, si mai vandute de persoanele din Statele Unite: 35% dintre respondenti spun ca anul acesta fie au cumparat, fie au vandut un articol folosit, pentru prima oara (+8% YoY). Mai mult de jumatate (52%) dintre respondenti sunt activi pe 3 sau mai multe website-uri recommerce, 77% vizitandu-le cel putin o data/saptamana si 29% vizitandu-le de 5 sau mai multe ori/saptamana.
Leave a reply