Singles’ Day a batut toate recordurile anul acesta
Pe 11 noiembrie, de Singles’ Day, Alibaba a vandut produse in valoare de 1 miliard $ in primele 5 minute, 5 miliarde in prima ora si 7 miliarde in primele 2 ore, citim pe seekingalpha.com. Lansata in anii ’90 in China, drept o sarbatoare pentru persoanele singure, Singles’ Day a fost transformata de Alibaba intr-o zi a reducerilor in 2009. De atunci, a devenit ziua nr. 1 in e-commerce din lume!
Analistii au prezis ca, anul acesta, Alibaba va avea vanzari totale de 20 miliarde $, in ciuda incetinirii economiei chinezesti. Cifra totala a fost insa de 17,73 miliarde $ (adica 120,7 miliarde yuani), a anuntat reuters.com, cu 32% mai mult decat cea de anul trecut. Acest procent a fost insa mult mai mic decat cel de anul trecut, cand cresterea a fost de 60% fata de 2014 – prin urmare cumparatorii au ales sa cheltuiasca mai putin bani la fiecare tranzactie decat in anii anteriori.
Gigantul chinez a transmis ca in primele 60 de minute ale zilei de 11 noiembrie, s-au cumparat mai multe produse decat in toata perioada de 24 de ore a Singles’ Day 2013. Vanzarile au depasit 14,3 miliarde $ – suma cheltuita online anul trecut de chinezi in cele 24 de ore de promotie – dupa 20 de ore, scrie si bbc.com. Alibaba a transmis ca 85% dintre cumparaturi au fost facute pe smartphone-uri. Cel mai mare eveniment de retail online din lume a inclus 6 milioane de produse de la 30.000 de brand-uri, vandute de 40.000 de comercianti.
Leave a reply