Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Singles Day a batut toate recordurile anul acesta

singlesday

Pe 11 noiembrie, de Singles Day, Alibaba a vandut produse in valoare de 1 miliard $ in primele 5 minute, 5 miliarde in prima ora si 7 miliarde in primele 2 ore, citim pe seekingalpha.com. Lansata in anii ’90 in China, drept o sarbatoare pentru persoanele singure, Singles Day a fost transformata de Alibaba intr-o zi a reducerilor in 2009. De atunci, a devenit ziua nr. 1 in e-commerce din lume!

Analistii au prezis ca, anul acesta, Alibaba va avea vanzari totale de 20 miliarde $, in ciuda incetinirii economiei chinezesti. Cifra totala a fost insa de 17,73 miliarde $ (adica 120,7 miliarde yuani), a anuntat reuters.com, cu 32% mai mult decat cea de anul trecut. Acest procent a fost insa mult mai mic decat cel de anul trecut, cand cresterea a fost de 60% fata de 2014 – prin urmare cumparatorii au ales sa cheltuiasca mai putin bani la fiecare tranzactie decat in anii anteriori.

Gigantul chinez a transmis ca in primele 60 de minute ale zilei de 11 noiembrie, s-au cumparat mai multe produse decat in toata perioada de 24 de ore a Singles Day 2013. Vanzarile au depasit 14,3 miliarde $ – suma cheltuita online anul trecut de chinezi in cele 24 de ore de promotie – dupa 20 de ore, scrie si bbc.com. Alibaba a transmis ca 85% dintre cumparaturi au fost facute pe smartphone-uri. Cel mai mare eveniment de retail online din lume a inclus 6 milioane de produse de la 30.000 de brand-uri, vandute de 40.000 de comercianti.

Raspunde la aceasta intrebare