Shein vrea sa vanda produse Hasbro si Colgate-Palmolive, pe platforma
Platforma de fast-fashion Shein vrea sa vanda produse de skincare, pasta de dinti si jucarii si negociaza in acest sens cu branduri ca Hasbro si Colgate-Palmolive, aflam de pe businessoffashion.com. Desi pe Shein gasesti produse Caudalie, CeraVe, La Roche-Posay, Shiseido, The Ordinary, Rimmel sau Weleda (in SUA, Marea Britanie, Brazilia si Mexic), acestea sunt comercializate de selleri terti, nu de brandurile in sine.
In 2023, Shein – care se pregateste sa se listeze la bursa, in Londra sau New York – a avut un profit de peste doua ori mai mare YoY: peste 2 miliarde $! Iar adaugarea unor produse cosmetice si a jucariilor de brand in oferta proprie ar contribui serios la imbunatatirea imaginii sifonate a platformei chineze si la cresterea profitului si pe viitor. Miscarea este inspirata de cautarile facute de clienti in aplicatie: acestia cauta nume de branduri care nu sunt disponibile pe Shein.
In plus, Shein ofera acum acces la platforma vanzatorilor cu amanuntul din 9 tari europene, dupa ce a facut aceeasi miscare in SUA, Brazilia si Mexic, in 2023. Acestea sunt Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Tarile de Jos, Polonia, Portugalia, Spania si Suedia. Strategia este menita sa creasca credibilitatea brandului si sa il ajute sa concureze cu gigantul e-commerce Amazon. In perioada august 2023 – ianuarie 2024, Shein a avut o medie de 108 milioane de utilizatori activi, in Uniunea Europeana.
„Toata lumea asociaza Shein cu moda, dar vindem pe toate verticalele. Consumatorii nostri vor branduri, deci daca asta cauta, asta le vom oferi”, a explicat Christina Fontana (Senior Director of Brand Operations Shein, pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa), la o conferinta de la Paris, la mijlocul lunii aprilie. Fontana a lucrat inainte pentru Alibaba si este unul dintre expertii in marketplace-uri „furat” de Shein de la alte firme e-commerce concurente. Si acest proces de recrutare intens a ajutat compania sa se dezvolte rapid.
Leave a reply