Shein.com isi deschide un magazin offline, in Tokyo
Retailerul chinez de Fashion Shein.com isi va intari prezenta online, prin deschiderea unei locatii fizice, in Tokyo, in luna noiembrie, anunta money.usnews.com. Compania a anuntat ca – de pe 13 noiembire 2022 – consumatorii pasionati de produsele de pe site pot veni la locatia fizica din Harajuku (cartier din Tokyo dedicat modei).
Spatiul este gandit ca unul mixt, in care pot avea loc evenimente (defilari de moda, lansari de colectii de designer, etc.) si de unde pot fi cumparate produse de imbracaminte offline si online (prinscanarea unor coduri QR, de la fata locului). Shein a mai deschis magazine de tip pop-up in Japonia (in prima parte a acestui an), iar in octombrie a testat apele cu o locatie fizica temporara, in Osaka.
Aparut in 2008, site-ul e-commerce Shein.com produce imbracaminte, accesorii, decoratiuni pentru casa, produse pentru animale de companie si nu numai, pe care le vinde in SUA (cea mai mare piata de desfacere a companiei), Europa (livreaza inclusiv in Romania) si Asia (dar nu si in tara natala, China).
Shein mizeaza pe fast-fashion si preturi mici, pentru a genera venituri care il aduc aproape de rivalii H&M si Zara. Aplicatia proprie a avut 13,8 milioane de descarcari, in ianuarie-aprilie 2022, cu 50% mai mult YoY si mai multe decat app-ul Amazon Shopping. Iar compania e acum cel mai mare retailer de moda din lume. Wsj.com scrie ca Shein va avea venituri de aproape 24 de miliarde $, in 2022, si va totaliza o valaore bruta a marfii (GMV) de 30 de miliarde $, cu 50% mai mult YoY.
Leave a reply