BaseLinker: procesarea automata a comenzilor online poate creste profitul, de Black Friday
Black Friday 2022 aduce in peisajul comertului online romanesc reduceri in peste 25 de industrii si campanii adaptate cerintelor consumatorilor. Cel mai asteptat eveniment de reduceri din an va aduce cresteri substantiale pentru magazinele online care isi pregatesc campaniile de Black Friday si cele de Sarbatori. O solutie pentru a facilita cumpararea rapida de Black Friday este eliminarea tuturor elementelor care ingreuneaza procesul de achizitie, prin automatizare, transmite compania BaseLinker, intr-un comunicat de presa.
BaseLinker Romania ofera solutii care simplifica procesarea si livrarea comenzilor si fluidizarea operatiunilor e-commerce. Cum functioneaza aceasta automatizare? Cand un magazin adauga produse noi in oferta de Black Friday, schimba preturile sau suplimenteaza stocurile, aceste informatii ajung rapid si in marketplace-uri – intr-un interval de maximum 5 minute. In plus, se poate automatiza procesul de emitere a facturilor, astfel incat cand intra o comanda in propriul magazin sau pe un marketplace, factura sa se poate genera si trimite automat catre client (si catre marketplace), fara sa fie nevoie de interventia unui angajat.
„Scopul nostru este sa le permitem comerciantilor din mediul digital sa se concentreze pe procesul de vanzare si sa il poata maximiza implementand solutiile de automatizare BaseLinker pentru cresterea performantelor in vanzari. De asemenea, daca ai un magazin online, sincronizarea site-ului tau cu platforma de automatizare BaseLinker te va ajuta in evitarea erorilor de calcul prin intermediul sistemului de emitere a facturii care este precedat de inregistrarea platii, in salvarea timpului in ambalarea comenzilor etc. Astfel, in doar cativa pasi, solutionezi mai multe procese specifice unui magazin online, si practic tot ceea ce implica emiterea, livrarea si incasarea de facturi in mediul digital”, explica Tatiana Sen (Co-CEO BaseLinker).
De Black Friday si de Sarbatori, companiile au sansa sa-si multiplice profitul chiar si de 10 ori. Conform datelor GPeC, anul trecut, aproximativ 500 de magazine online au inregistrat vanzari de Black Friday de peste 6,9 milioane €. Nisa de Fashion a inregistrat o crestere spectaculoasa a numarului de comenzi, de peste 60%. Iar categoria Home & Garden a inregistrat cea mai mare valoare a cosului mediu, de Black Friday (165,2 € + TVA, +31,2% YoY).
Leave a reply