Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Serviciul clienti – ce elemente sunt cele mai importante?

terrible-LG

Ce conteaza cel mai mult pentru cumparatorul online, cand vine vorba despre serviciul clienti? Raspunsul la aceasta intrebare ne este oferit de un sondaj de opinie efectuat de 247-inc.com pe 1.200 de americani de peste 18 ani, despre care scriu cei de la marketingprofs.com.

Raportul a descoperit ca respondentii pun cel mai mare accent pe usurinta cu care pot contacta compania (pe Internet, prin telefon, prin aplicatii mobile, prin email, prin SMS, pe retelele de socializare). Acesta este cel mai important aspect al serviciului de relatii cu clientii, din punctul de vedere al acestora din urma. Pe locul doi ca importanta, respondentii au plasat posibilitatea de a rezolva o problema fara a fi nevoiti sa vorbeasca direct cu un angajat al serviciului clienti. Pe a treia pozitie a podiumului se afla abilitatea brand-ului de a intelege anticipat problema clientului, fara a avea nevoie de zeci de explicatii.

Intrebati care sunt principalele motive pentru care renunta la serviciile unei companii, suparati de cum au fost tratati de serviciul de relatii cu clientii, repondentii au spus urmatoarele: labirinticul sistem telefonic automat (care face aproape imposibila ajungerea rapida la un operator), timpul prea mare de asteptare pana cand operatorul raspunde la telefon, la capatul celalalt al firului, operatorii nepriceputi la rezolvarea problemelor, dar si riscurile legate de protectia datelor personale ale clientilor ori durata mare in care se rezolva problemele.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply