Doi giganți din retailul românesc intra pe piața online
Prezent deja pe piata online din Romania prin platforma coradrive.ro lansata in 2013, lantul de hipermarketuri Cora anunta ca va intra in mediul virtual printr-un magazin online, unde vor fi disponibile initial in jur de 30.000 de produse.
Dupa ce Kaufland si-a anuntat saptamana trecuta intentia de a-si extinde vanzarile pe piata online, Cora vine acum cu un comunicat prin care anunta ca va deschide un magazin virtual care initial va avea disponibile aproximativ 30.000 de produse, pentru ca pana la finalul anului numarul sa creasca la peste 50.000.
„Este o premiera pentru retailul romanesc ca toate produsele din hipermarketuri sa poata fi achizitionate si pe Internet. Practic, hipermarketul virtual Cora este o copie a celui clasic. Anul acesta, a29sadar, dezvoltam acest segment, mizand pe interesul crescut al romanilor pentru online, care se inscrie in tendintele europene”, declara Philippe Lejeune, CEO Cora Romania.
Totodata, Cora anunta ca va continua sa investeasca in modernizarea si optimizarea retelei de hipermarketuri, extinzand si serviciile CoraDrive prin deschiderea a 3 noi puncte in Bucuresti la magazinele la magazinele Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza si Cora Alexandriei.
În prezent, suprematia in retailul online este detinuta de Carrefour, dar din ce in ce mai multe hipermarketuri isi muta atentia spre acest tip de piata. Magazinul online Cora va fi disponibil incepand cu luna martie.
Leave a reply