Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Serviciile de ridesharing Bolt si Lyft se reprofileaza pe livrari

In contextul pandemiei COVID-19, numarul calatoriilor cu aplicatii de ridesharing a scazut (estimarile vorbesc despre o cerere cu 20% mai mica), astfel incat companiile din domeniu se vad nevoite sa se adapteze, citim pe adage.com10. Pe piata de profil, Uber poate contrabalansa situatia datorita faptului ca livreaza deja mancare (prin Uber Eats), dar ce face concurenta?

Ei bine, Lyft si-a anuntat recent soferii ca a batut palma cu Amazon, pentru a livra comenzi alimentare si de produse. Parteneriatul vine la scurt timp dupa ce Amazon a anuntat ca va angaja 100.000 de persoane in SUA (in depozite si departamente de distributie), pentru a face fata comenzilor generate de coronavirus. Lyft s-a adaptat la situatia creata pe fondul COVID-19 extinzandu-si rapid serviciile de ridesharing: la sfarsitul lunii martie, anunta un program-pilot in zona San Francisco Bay, care permite soferilor sa livreze echipamente medicale si mancare, noteaza cnet.com.

In Romania, Bolt a lansat serviciul Bolt Business Delivery (care permite companiilor sa-si livreze produsele catre clienti cu soferii parteneri Bolt, conform blog.bolt.eu) si a relansat Bolt Delivery (foto, introdus in octombrie 2018, cand Bolt se numea Taxify, si care permite trimiterea de colete intre doua persoane, prin intermediul soferilor Bolt, conform paginii de Facebook a Bolt Romania). Bolt functioneaza in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara.

Bolt Business Delivery asigura livrari in aceeasi zi, in aceeasi ora sau in maximum 48 de ore, pentru orice tip de produse incap intr-o masina de marime normala (pachete, alimente, flori). Serviciul poate administra comenzi multiple, cu singur curier care poate efectua mai multe livrari catre clienti diferiti, intr-un singur drum. Urmarirea comenzilor in timp real asigura furnizorilor si clientilor o privire de ansamblu asupra comenzilor. Companiile vor putea sa vada statusul in timp real in portalul web. Clientii vor primi un SMS, prin care vor fi notificati ca produsele lor sunt pe drum, vor primi timpul estimat de livrare (ETA) si datele de contact ale curierului.

Leave a reply