Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Foodpanda.ro ofera reduceri pentru 200 de restaurante din Bucuresti, in contextul COVID-19

Cea mai mare platforma de food delivery din Romania – foodpanda.ro – a lansat o campanie integrata de marketing si de consultanta specializata, destinata restaurantelor din Bucuresti, care sa le ajute sa isi sustina operatiunile si angajatii, in contextul pandemiei COVID-19: #livramacasa. Aproximativ 200 de restaurante vor avea gratuitate la livrarea mancarurilor proprii si o reducere de 30% a pretului celor mai comandate feluri din meniu.

„In aceasta perioada dificila pentru restaurantele locale (care au fost nevoite sa-si mute activitatea exclusiv in zona de livrare, pentru a putea functiona), am decis sa venim in sprijinul lor cu o serie de masuri menite sa le stimuleze continuitatea operatiunilor. Astfel, vizam cresterea numarului de comenzi si, implicit, a profitabilitatii acestor business-uri”, a transmis Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda Romania), in comunicatul de presa care anunta campania #livramacasa.

Prin stimularea vanzarilor si operarea platilor la saptamana catre restaurante, foodpanda se asigura ca acestea isi vor putea utiliza eficient stocurile de materie prima si vor putea sustine salariile angajatilor, dar si alte cheltuieli operationale. Totodata, foodpanda ofera activ consultanta pentru restaurantele care au ales sa ramana deschise in aceasta perioada, atat pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregati rapid si in conditii de maxima siguranta, cat si in reorganizarea activitatii, pentru a se adapta mai usor la segmentul de delivery. Campania isi propune si sa aduca in prim-plan povestile afacerilor locale, ale antreprenorilor care le conduc si echipelor din bucatarie, sa transmita un mesaj optimist, oferind totodata o imagine reala a provocarilor cu care se confrunta in aceasta perioada.

Pentru a-si incuraja clientii sa stea acasa, foodpanda a extins ariile de livrare, astfel incat utilizatorii sa poata comanda si de la restaurante aflate la distante mai mari, care pana acum nu se aflau in zona lor de livrare, lucru posibil si datorita traficului redus. Reprezentantii companiei asigura ca flota de livratori este pregatita sa livreze un volum crescut de comenzi, in conditii optime si de siguranta. Echipa operationala a platformei este in permanenta legatura cu livratorii, care sunt instruiti constant sa respecte toate normele de igiena suplimentare si sa utilizeze cu incredere echipamentele de protectie puse la dispozitie de companie, pentru a nu fi expusi la riscul de imbolnavire.

Pentru mentinerea celor mai bune standarde de siguranta atat pentru clienti, cat si pentru livratori, foodpanda.ro continua demersurile de promovare a platii cu cardul, in aplicatie sau pe website, facilitand astfel o livrare fara interactiune umana si contribuind la stoparea raspandirii virusului.

Leave a reply