SAMEDAY App este cea mai utilizata aplicatie de curierat din Romania
In primul an de cand a fost lansata, SAMEDAY App a inregistrat 2 milioane de descarcari, devenind cea mai utilizata aplicatie de curierat din tara. Cele mai recente date ale Eurostat arata ca, in 2023, aproximativ 54% dintre utilizatorii de Internet din Romania (7,1 milioane de persoane) au facut cumparaturi online. Raportat la aceasta cifra, numarul celor care au folosit SAMEDAY App in ultimele 6 luni reprezinta peste 20% din totalul de clienti e-commerce romani, in 2023. In concluzie, 1 din 5 romani care obisnuiesc sa cumpere online utilizeaza aplicatia mobila de gestionare a coletelor, transmite compania de curierat, intr-un comunicat de presa.
Investitia totala in dezvoltarea, integrarea si extinderea functionalitatilor aplicatiei se ridica la aproximativ 2 milioane €. Lansata in septembrie 2023, aceasta le permite utilizatorilor control asupra expedierilor, predictibilitate si flexibilitate in procesul de livrare.
„Succesul de care se bucura SAMEDAY App reflecta eforturile noastre constante de a intelege, anticipa si de a raspunde nevoilor consumatorilor finali, prin solutii inovatoare care sa ii ajute sa isi optimizeze timpul alocat primirii si expedierii coletelor. Este, de altfel, si motivul pentru care, pe parcursul acestui an, am continuat investitiile in dezvoltarea si integrarea de noi optiuni si functionalitati in aplicatie, care raspund dorintei utilizatorilor pentru livrari cu un grad crescut de flexibilitate si predictibilitate”, transmite Lucian Baltaru (CEO Sameday Group).
Din octombrie 2024, utilizatorii aplicatiei au la dispozitie optiunea de a evalua curierii care livreaza la domiciliu, putand sa le acorde ratinguri si sa lase recenzii despre experienta de livrare. In plus, utilizatorii pot face recomandari privind imbunatatirea anumitor aspecte precum comunicarea, manipularea coletului sau respectarea instructiunilor de livrare. Prin implementarea acestui sistem de evaluare, Sameday isi propune sa monitorizeze constant calitatea serviciilor oferite si sa imbunatateasca experienta de livrare pe baza feedbackului oferit de utilizatori.
Leave a reply