Ai ratat data livrarii? Consumatorii nu-ti vor mai fi clienti si a doua oara! (raport)
58% dintre consumatori americani si 76% dintre cei britanici nu sunt interesati de a mai cumpara de la brandurile care promit o data de livrare si nu se tin de ea, a descoperit un sondaj marca Project44 („The State of Consumer Holiday Shopping 2024”). Acestora nu le pasa ca intarzierile sunt cauzate de companiile de curierat si, in lipsa acestei distinctii, considera ca brandurile sunt responsabile.
Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 1.300 de consumatori din SUA, Canada si Marea Britanie. Si a mai descoperit urmatoarele lucruri, apropo de clientii e-commerce:
- din ce in ce mai multi retaileri online isi umplu depozitele cu produse de sarbatori mai devreme, datorita modificarii preferintelor de shopping ale consumatorilor – 68% dintre cei chestionati in sondaj au spus ca planuiesc aschizitii pentru finalul de an din timp, nu asteapta pana la mijloc de noiembrie
- 40% dintre consumatori au spus ca preturile mai mari ca in 2023 sunt cea mai mare preocupare a lor, in aceasta perioada in care se pregatesc de achizitia de cadouri, dar sunt ingrijorati si de eliminarea livrarii gratuite (25%), urmata de costurile de livrare mai mari ca anul trecut (18%)
- majoritatea (53%) au spus ca nu ar plati in plus pentru a li se garanta ca primesc la timp coletele cumparate online
- shoppingul sustenabil e din ce in ce mai popular, in cele 3 tari incluse in raport, daca nu vine la pachet cu un cost ridicat – 65% dintre respondenti au de gand sa prioritizeze brandurile pasionate de sustenabilitate, iar 51% cumpara cadourile din timp si aleg livrarea mai lenta, pentru a reduce impactul asupra mediului inconjurator
„Consumatorii isi schimba obiceiurile (…), atunci cand vine vorba de achizitiile de sarbatori. Cumpararea de cadouri inainte de sezonul de varf ii pot ajuta pe cumparatori sa economiseasca bani, sa reduca emisiile de carbon si sa limiteze durerile de cap cauzate de livrarile intarziate. In 2024, vanzatorii cu amanuntul care acorda prioritate transportului fiabil si reducerii emisiilor de carbon vor avea un avantaj competitiv fata de brandurile care nu fac asta”, a notat in raport Carson Krieg (Director of Global Alliances, Project44).
Leave a reply