Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Romania: ce si cat a cumparat online Generatia Z , in pandemie? (studiu)

Majoritatea tinerilor de 16-24 de ani din tara noastra (45%) au petrecut 4-8 ore online in timpul starii de urgenta, dar doar 8% dintre ei au facut cumparaturi online, conform studiului „Insights PulseZ” (despre starea, comportamentul, interesele, motivatiile si dorintele tinerilor din Romania), realizat de Insights si Vreau sa fiu Antreprenor. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 1.115 tineri (de 16-24 ani), din mediul rural si urban, 51% baieti si 49% fete.

Ce mai spune studiul despre aceasta generatie care este nativa digital:

  • cele mai folosite platforme online in starea de urgenta – Instagram (64%), YouTube (50%), WhatsApp (47%), Facebook (44%) si TikTok (28%)
  • pentru 46% dintre tinerii romani provenienta locala a ingredientelor conteaza in decizia de cumparare
  • pentru 68% dintre tineri conteaza ca produsul sa fie eco-friendly; fetele au declarat intr-o masura mai mare ca prefera aceste produse
  • tinerii au achizitionat mai multe produse sanitare (18%) si de igiena personala (14%), cursuri online (9%) si produse destinate distractiei – jocuri, abonamente la Netflix (8%) in perioada starii de urgenta
  • dincolo de calatorii (72%), la care au spus „Adio” toti romanii, tinerii au renuntat sa cumpere echipament sportiv (56%), produse IT&C (47%) si mancare comandata online (47%), categorii de produse care au crescut ca cifra de vanzari, pe Internet, in aceasta perioada, in cazul altor categorii de varsta

  • in timpul starii de urgenta, majoritatea respondentilor au facut plati cash (84%), urmati de cei care au facut plati online (70%) si cei care au platit cu un card, la magazin (55%)
  • in perioada urmatoare, 1 din 3 tineri romani intentioneaza sa cumpere mai mult online, baietii mai mult decat fetele

Leave a reply